Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی با صدور اطلاعیه‌ای ادعای وقوع حادثه در سایت هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد استان یزد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی با صدور اطلاعیه‌ای ادعای وقوع حادثه در سایت هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد استان یزد را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار ادعای کذب عناصر ضدانقلاب در رسانه‌ها مبنی بر وقوع انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد اردکان در استان یزد، به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است و ادعای عناصر ضد انقلاب در خارج کشور به منظور همراهی با رژیم تروریست و جنگ‌طلب صهیونیستی و در راستای فضاسازی رسانه‌ای، ایجاد ناامیدی و همراهی با فشار حداکثری شیطان بزرگ به ملت سربلند ایران اسلامی است.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند: «یادآوری می‌نماید عکس‌های انتشاریافته ماهواره‌ای نیز مربوط به این مجتمع نمی‌باشد.»

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: اورانیوم غنی شده سازمان انرژی اتمی سایت هسته ای هسته ای شهید رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی