Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:00:59 GMT

حل و فصل موقعیت بیمارستان جرجانی را تسریع کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۲۷۶

حل و فصل موقعیت بیمارستان جرجانی را تسریع کنید

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید کرمی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۷ در خصوص مشکلات و اقدامات این منطقه گفت: بسیار خوشحالم که منطقه‌ای با مدیریت یک زن از جامعه پزشکی و مشارکت خوبی که شورایاران به شهرداری دارند، موفق عمل کرده است. از جمله اقدامات خوبی که در این منطقه صورت گرفته توجه به تنوع تاریخی و فرهنگی است که البته جای کار بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه ۷ یکی از مناطق استثنایی شهر تهران است، یعنی اگر تنوع بافت سازه‌ای و بافت فرهنگی آن را ببینید به این استثنا بودن پی می‌برید.

رئیس کمیته سلامت شورا همچنین افزود: این منطقه به صورت سلامت محور اداره می‌شود و شاهد تلاشی هستیم که خانم دکتر خواجوی شهردار منطقه در این منطقه انجام می‌دهند. افزایش فضای سبز و فضای اجتماعی رو به گسترش است و داشتن معاون جوان و خوش فکرش می‌تواند یکی از دلایل این پیشرفت باشد. همین باعث بالا رفتن انرژی زنانه شده و ما شاهد موفقیت این منطقه. منطقه ۷ یکی از مناطق مدیریتی ما است که گویا یک خانواده آن را اداره می‌کنند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بیمارستان جرجانی گفت: ابتدای فعالیت از این بیمارستان بازدید کردیم و این کندی حل و فصل مشکلات این بیمارستان ما را نگران کرده است. از سازمان تأمین اجتماعی استان تهران انتظار داریم که همکاری بیشتری انجام دهند تا بتوانیم در بافت متروکه بیمارستان جرجانی شاهد تحولی برای منطقه باشیم تا اتفاقی ماندگار برای منطقه ۷ به وقوع بپیوندد. من از دکتر سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل استان تقاضا می‌کنم که در راستای تقویت مدیریت یکپارچه همکاری کنند تا بتوانیم این بیمارستان را به فضای عمومی شهر اضافه کنیم. حتی اگر قرار است سرانه بیمارستانی منطقه افزایش پیدا کند، باز به ما کمک کنند.

خداکرمی با اشاره تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان امام حسین (ع) گفت: این بیمارستان جزو بیمارستان‌های سطح ۳ تهران است. حجم زیادی از بیماران از شهرهای دیگر برای انجام اقدامات پیچیده به آن مراجعه می‌کنند و با توجه به تعداد حجم مراجعه کننده به این بیمارستان باید فضای استراحت مناسب در اختیار همراهان بیمار پیش بینی شود.

وی در پایان تصریح کرد: نکته دیگر که باید منطقه ۷ به آن توجه کند، استفاده بیشتر از مردم در حل مشکلات منطقه‌ای است. ما عادت نکنیم که به مردم دستور بدهیم، بلکه مردم به ما بگویند که برایشان چه باید بکنیم. شما پیشنهاد خوبی برای استفاده از دختران هنرستانی برای زیباسازی معابر دادید،. پس شما فضا را در اختیارشان قرار دهید. یک دهم هزینه‌ای که در زیباسازی اختصاص داده می‌شود، اگر به دانش آموزان اختصاص داده شود، قطعاً تهران زیباتری خواهیم داشت.

کد خبر 4968341 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: ناهید خداکرمی شورایاران منطقه 7 زیباسازی شهری شورای شهر تهران شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش سوزی شهرداری تهران پیروز حناچی کمیته امداد امام خمینی بیمارستان سینا اطهر پلیس راهور محسن هاشمی طرح ترافیک اکبر طبری منطقه ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد