Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد رالف رانگنیک سرمربی احتمالی تیم میلان، سردار آزمون را در لیست خریدهایش قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنیِل لونگو خبرنگار سایت «کالچومرکاتو» ایتالیا اعلام کرد سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که در لیست خرید رالف رانگنیک سرمربی آلمانی و جدید تیم میلان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرنگار مدعی شد:

رانگنیک به جذب نیکولو میلنکوویچ، روبین کوچ، لوکا یوویچ، دنزل دومفریس و سردار آزمون علاقه دارد. فلورنتینو لوییز هم همچنان در رادار است. مربی آلمانی حداقل یک مدافع، دو هافبک و دو مهاجم می‌خواهد.

این در حالی است که پیش از این از ناپولی ایتالیا به عنوان جدی‌ترین مشتری سرد‌ار آزمون یاد می‌شد. همچنین باشگاه‌هایی از انگلیس و اسپانیا هم تمایل خود را به جذب مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه نشان داده اند.

گفته می‌شود باشگاه زنیت روسیه مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای فروش آزمون در نظر گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون میلان زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون لژیونرهای ایران میلان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)