Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: اگر مالکان ساختمان‌های ناایمن ظرف ۲ هفته برای اخذ تاییدیه‌های ایمنی اقدام نکنند، به مردم معرفی خواهند شد.

محمدرضا کلائی با اشاره به مالکان ساختمان‌های بلندمرتبه و مجتمع‌های تجاری که پارکینگ‌شان در اختیار مردم است اما تأییدیه‌های ایمنی ندارند گفت: با قاطعیت به معاونان دستور دادم که به کسانی که ساختمان‌های بلندمرتبه در اختیار دارند دو هفته مهلت بدهند و تأییدیه‌های آتش‌نشانی را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین کسانی که پارکینگ‌های مجتمع‌ها را در اختیار مردم قرار دادند اما تأییدیه‌های لازم را ندارند اگر پس از دو هفته برای اصلاحات مراجعه نکنند به‌عنوان ساختمان و مجتمع ناایمن جلوی آن‌ها تابلو خواهیم زد تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کلایی اظهار کرد: ما به دنبال حفظ جان مردم هستیم، اگر مالکان این مجتمع‌ها بعد از مهلت دوهفته‌ای اقدام به اصلاحات و تأییدیه‌های ایمنی نکردند از ما گلایه نکنند که در این وضعیت کرونا و رکود چرا این کار را انجام دادیم.

وی گام بعدی برای ایمن سازی ساختمان‌های بلندمرتبه و مجتمع‌های تجاری را همکاری با سازمان نظام‌مهندسی بیان کرد و افزود: از این به بعد با همراهی سازمان نظام‌مهندسی پیگیری خواهیم کرد، بعد از مدتی اگر اقدامات اصلاحی را بعد از اعلام اخطارها انجام ندادند به جد از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم، امیدوارم کسانی که متولی این کار هستند احساس مسئولیت کنند.

شهردار مشهد تصریح کرد: مدت‌هاست که پیگیر این موضوع هستیم که ساختمان‌های بلندمرتبه و با تجمع زیاد چقدر ایمن هستند، دو گزینه برای ما اهمیت دارد، گزینه اولی تایید سازمان آتش‌نشانی است و گزینه دوم، پارکینگ‌هایی که عمومی نیستند اما مورد استفاده عموم قرار می‌گیرند، بسیاری از مال‌ها و مجتمع‌های تجاری که در سطح شهر وجود دارد پارکینگ‌های آن‌ها مورداستفاده عموم قرار می‌گیرد اما پارکینگ عمومی نیست.

وی تصریح کرد: پارکینگ‌های عمومی باید مورد تایید سازمان ترافیک قرار بگیرد که بسیاری از آن‌ها در ادوار گذشته مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، اما هنوز تأییدیه‌های لازم را ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار مشهد ساختمان های ناایمن آتش نشاني ساختمان های بلندمرتبه مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته می‌شود و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، سید احمدرضا حسینی، منیره سادات حسینی، مهدیار دهنوی، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نوی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

آئین افتتاحیه نمایشگاه، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع گردشگری اختر شهر درود خواهد بود و نمایشگاه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 6099768

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط تعدادی از مردم غزه از روی ساختمان بماران شده / حاوی تصاویر آزاردهنده
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن