Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ژاپن به دنبال کاهش محدودیتها و افزایش تعداد شرکت کنندگان در رویدادهای مختلف این کشور است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، دولت شینزو آبه به دنبال آن است تا پس از ارزیابی کارشناسی و اخذ تاییدیه، محدودیت‌های برای برگزاری رویدادها در روزهای آتی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه جلسه ای در این باره تشکیل شد و کارشناسان اعلام کردند تعداد زیادی از مبتلایان را جوانان تشکیل داده و از سوی دیگر تعداد افراد مبتلا با علایم حاد کاهش یافته است.

به گفته این کارشناسان با توجه به در اختیار بودن منابع کافی برای درمان و اعلام وضعیت اضطراری، شرایط از اوایل ماه آوریل تغییر کرده است.

 این کارشناسان از طرحی برای کاهش محدودیت ها بر رویدادها از روز دهم ژوئن، به شرط این که اقدامهای کامل پیشگیری انجام گیرند، پشتیبانی کردند.

دولت قصد دارد تا شمار شرکت کنندگان در هر رویداد را از 1000 نفر به 5000 نفر افزایش دهد.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور ژاپن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور ژاپن اخبار ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج