Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:05:11 GMT

چراغ سبز مشاور سابق کالدرون به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۹۰۲

چراغ سبز مشاور سابق کالدرون به پرسپولیس

مشاور سابق کالدرون گفت: پس از صدور حکم محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون آماده هرگونه همکاری با این باشگاه هستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته تعیین وضعیت فیفا پس از بررسی پرونده شکایت گابریل کالدرون ، سرمربی سابق پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه در نهایت صدرنشین لیگ برتر ایران را به پرداخت مبلغ ۷۴۵ هزار دلار به آن‌ها پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه پرسپولیس هنوز رسما به این حکم واکنشی نشان نداده است.

طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس باید ۵۷۹ هزار و پانصد هزار دلار معادل باقی مانده قرارداد مربی آرژانتینی و حق دادرسی را پرداخت کند.

همچنین خواکین و اینیگو والنسیا هم باید طبق این حکم به ترتیب ۹۵ هزار و ۳۸۰ و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار از پرسپولیس دریافت کنند.

در این خصوص محمد کاظمی، مشاور ایرانی سابق گابریل کالدرون به خبرنگار فارس اظهار داشت:

من از جزئیات حکم اطلاع دقیقی ندارم. کالدرون این پرونده را از طریق یک خانم وکیل سوئیسی که در دنیا چهره شناخته شد‌ه‌ای است، پیگیری کرد.

وی که تمایل زیادی درباره اعلام نظر درباره این حکم نداشت، در ادامه تصریح کرد:

درباره این حکم مدیران وقت پرسپولیس که منجر شدند این قرارداد بی دلیل و با تاخیر در پرداخت فسخ شود، هزینه مجددی به پرسپولیس تحمیل شود و زمینه توافق را در زمانی که دلار قیمت ارزان تری داشت فراهم نکردند باید پاسخگو باشند. به قول آن نماینده مجلس مبنی بر اینکه پول مارک ویلموتس را باید افرادی که با سرمربی سابق تیم ملی قرارداد بسته و این قرارداد را امضاء کرده اند پرداخت کنند اکنون هم مدیران سابق پرسپولیس باید پاسخگوی مبلغ کلانی باشند که باید به کالدرون و دستیارانش پرداخت شود.

کاظمی تصریح کرد:

با این تفاسیر به عنوان یک ایرانی آماده هرگونه همکاری با باشگاه پرسپولیس در حل این موضوع هستم.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا گابریل کالدرون فیفا گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود

نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به کارگردانی علی ژکان و تهیه‌کنندگی لیلا فریدنی از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، علی ژکان از کارگردان‌های سینما و تئاتر ایران است، که کارگردانی کارهایی چون فیلم‌های سینمایی «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و  «اولین امضا برای رعنا» را در کارنامه دارد.

فرهاد بشارتی، شقایق رهبری، لیلا فریدنی، شاپور کلهر، رضا امامی، محمد جواد اکبری، علی ابراهیمی و داریوش سلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «هوشنگ و طاهره سعی دارند با ازدواج دخترشان، بی‌پولی و بی‌درایتی خودشان را جبران کنند، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» تا آخر اردیبهشت ماه در سالن اصلی (خلیج فارس) فرهنگسرای نیاوران، هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود. علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به امیر جاوید نیک(مجری طرح)، غلامحسین شاه‌علی(مشاور پروژه)، فرامرز بادرام‌پور(طراح صحنه و لباس)، وحید چهل امیرانی(آهنگساز)، محمد قومی(طراح گریم)، رضا سمیاری(عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!