Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:15:03 GMT

پیشرفت کاراته خوزستان مطالبه جدی ورزش استان است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۱۳۰

پیشرفت کاراته خوزستان مطالبه جدی ورزش استان است

به گزارش ایرنا ابراهیم نصیری روز سه‌شنبه در جلسه هدفگذاری هیات کاراته خوزستان با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس و مسئول آموزش هیات ، اظهار داشت: از آنجا که رشته کاراته المپیکی شده باید به فکر جایگاه بهتری در کشور باشیم و انتظار داریم ارتباط هیات با فدراسیون بیشتر شده و در تیم ملی دارای سهمیه باشیم.

وی با بیان اینکه باید نگاهمان به استعدادیابی در کاراته بیشتر شود و افراد مستعد این رشته را شناسایی کنیم گفت: همچنین باید در تصمیم‌گیری‌های خود از پیشکسوتان و بزرگان این رشته استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراته استان اکنون جایگاه خوبی در کشور ندارد در حالی که با همدلی و همراهی بزرگان می‌توان این رشته را از لحاظ کمی و کیفی توسعه داد.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه فرصت سوزی بسیاری در کاراته خوزستان انجام شده است افزود: خوزستان ظرفیت بالایی در کاراته دارد و به نظرم اگر این‌ هیات با برنامه حرکت کند امکان رسیدن به جایگاهی بالاتر را خواهد داشت.

نصیری با اشاره به اینکه کاراته خوزستان به رغم داشتن ۳۰ هزار ورزشکاران سازمان یافته، سهمی از مدال‌های بین‌المللی در کشور ندارد گفت: کاراته خوزستان باید به وضعیت مطلوبی برسد که امیدوارم با مشارکت همه اعضا به این هدف برسیم ، امروز دیگر نباید به گذشته فکر کرد و تمام تمرکز اعضای هیات باید بر روی پیشرفت و با نگاه به آینده باشد.

وی با بیان اینکه تدوین سند چشم انداز هیات کاراته، مطالبه جدی ورزش استان است افزود: انتظار داریم هرچه سریعتر سند توسعه کاراته استان اماده شود تا شانس ما برای گرفتن سهمیه المپیک بیشتر شود. 

نصیری با بیان اینکه ورزش کاراته مخاطب گسترده ای در استان داشته و زیر چتر نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان می‌باشد گفت: هیچ بهانه ای در خصوص عدم تحقق اهداف هیات پذیرفته نیست و معتقدیم کاراته استان آنقدر ظرفیت دارد که می‌تواند با قهرمانی کاراته کاهای استان به قطب این رشته در کشور تبدیل شویم.

برچسب‌ها اهواز کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهواز کاراته اهواز کاراته کاراته خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است