Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: برنامه‌های آموزشی و ارتقای مهارت با هدف استفاده از فناوری‌های روز در سمنان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز پس از بازدید از دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری سمنان و بحث و تبادل‌نظر با متخصصان این حوزه اظهار کرد: در این بازدید، وضعیت محیطی و امکانات این حوزه به‌عنوان بخش زیرساختی و دارای اهمیت مجموعه استانداری سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در خصوص چالش‌ها و راهکارهای پیش‌رو در راستای دستیابی به اهداف توسعه دولت الکترونیک هم‌فکری‌های لازم انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دانش‌افزایی و ارتقای مهارت تمامی کارکنان به‌ویژه مسؤولان در بهره‌برداری از امکانات فناوری روز و بهره‌گیری از روش‌های نوین برای برقراری ارتباطات مورد تأکید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان است.

منصوری ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای مهارت و استفاده از فناوری‌های روز با همکاری مشترک دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری و حوزه فناوری اطلاعات استانداری سمنان انجام شود.

انتهای پیام/74009/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات سمنان برنامه های آموزشی مدیریت فاطمه منصوری دوره های آموزشی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد