Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در عراق اظهار کرد: تاکنون مقامات عراقی به‌صورت سلبی یا ایجابی در مورد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین درسال جاری صحبتی نکرده‌اند .

به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان آیا امسال مراسم راهپیمایی اربعین در عراق برگزار خواهد شد یا نه؟ اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که امسال عراق اجازه ندهد که زوار خارجی از جمله زوار ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کنند و به احتمال زیاد دولت عراق برای خود زوار عراقی نیز محدودیت‌های زیادی را در این ارتباط ایجاد می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بعید می‌دانم امسال، مراسم اربعین به شکل سابق برگزار شود و در واقع احتمال برگزاری آن را ضعیف می‌دانم .
مسجدی افزود : عراقی ها به ما می‌گویند که در حال حاضر زود است که بخواهیم در مورد برگزاری مراسم اربعین صحبت کنیم و باید ببینیم که شرایط به چه نحو خواهد بود .
سفیر ایران در عراق همچنین گفت: فعلاً تصمیم و دستوری از طرف عراقی ها برای برگزاری مراسم اربعین داده نشده است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني کروناویروس سفیر ایران در عراق برگزاری مراسم مراسم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • مرور یک تجاوز شیمیایی