Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@01:19:19 GMT

شوک سهمگین به پرسپولیس و هواداران+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۸۸۰

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر دچار مصدومیت شد، سرنوشت نامعلومی برای بازی جمعه شب مقابل ماشین سازی تبریز خواهد داشت.

 

خلیل‌زاده که در اواسط مسابقه دچار آسیب دیدگی شده بود، بعد از بررسی کادر پزشکی و مداوا در کنار زمین بار دیگر در ترکیب تیمش حاضر شد اما اکنون شرایط مصدومیت او وخیم‌تر شده و وضعیت او برای دیدار با ماشین سازی نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاع بار دیگر تحت نظر کادر پزشکی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود به دیدار در تبریز و جدال با ماشین سازی خواهد رسید یا خیر.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده بازیکن ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید