Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@08:12:57 GMT

هت‌تریک فیلم‌های کوتاه در تولید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۰۳۳

هت‌تریک فیلم‌های کوتاه در تولید

سینمای کوتاه ایران علاوه بر استقبال در تولید در حضورهای بین‌الملی نیز رکورد دار هستند و همواره توانسته‌اند جوایز معتبر و زیادی برای سینمای ایران کسب کنند.

اما فیلم‌های کوتاه این روزها در حوزه تولید نیز فعال هستند و برخی آثار فیلمبرداری و مراحل فنی خود را از سر گرفته‌اند. نخستین اثر فیلم کوتاه «بیرون پشتِ در» است که فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بیرون پشتِ در» روایتی کوتاه از زندگی زوجی جوان و بحرانی تازه است که چهار سال قبل، خود آغازگر آن بوده اند. این فیلم کوتاه که در اول روز فیلبرداری با حضور تورج اصلانی کلید خورده بود، با اتمام فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.

در این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن را علی شورورزی برعهده دارد بازیگران در لوکیشنی در تهران مقابل دوربین مهدی اصلانی حاضر شدند.

شیوا مکی نیان، محمدرضا مالکی، سمیرا حضرتی و نیکا اصلانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند که از صدای سیامک ادیب و مهناز خالدیان نیز استفاده شده است.

پایان «خانه بی‌صدا»

همچنین فیلم کوتاه «خانه بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی محمد کوهی نیز با اتمام مراحل تصویربرداری آماده تدوین است.

این فیلم کوتاه داستان مردی جوانی را روایت می‌کند که وارد خانه می‌شود و در موقعیتی قرارمی‌گیرد که باید تصمیم مهمی برای زندگی خود بگیرد.

فیلم «خانه بی‌صدا» از تولیدات مصوب شورای تولید استان مرکزی است که در آن هنرمندانی چون مهدی مهرابی و ریحانه چراغی ایفای نقش کرده اند.

پایان «ماشوم»

دیگر فیلم کوتاهی که فیلمبرداری خود را به پایان رسانده «ماشوم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین میرزامحمدی است.

در این فیلم کوتاه که اوایل تیر وارد مرحله تولید شده بود، کارگردان مطرح و باسابقه تئاتر یعنی حمیدرضا نعیمی به ایفای نقش پرداخته است.

نویسنده این فیلم مسعود هاشمی‌نژاد است و حمیدرضا نعیمی، متین حیدری‌نیا، نسرین مرادی، مهتاب جعفری، وحید ممیزی، محمدامین صاحب‌زاده و عیسی حسینی در آن بازی می‌کنند.

داستان «ماشوم» در افغانستان می‌گذرد و قصه آدم‌هایی را روایت می‌کند که زندگی‌شان تحت تاثیر جنگ و تنش‌های این کشور در طول سالیان اخیر قرار گرفته است.

برچسب‌ها حمیدرضا نعیمی تولید فیلم فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدرضا نعیمی تولید فیلم فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران حمیدرضا نعیمی تولید فیلم فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سی ام از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الوحده به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه شش بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

در این بازی کریستیانو رونالدو خوش درخشید و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. رونالدو گل های خود را در این بازی در دقایق 5، 12 و 52 به ثمر رساند. گل های دیگر النصر عربستان را در این بازی سادیو مانه، اوتاویو و محمد ال فتیل به ثمر رساندند. رونالدو نشان داده است که در سن 39 سالگی هنوز هم روی فرم است و می تواند برای تیمش گلزنی کند و هت تریک کند.

جورجینا نامزد رونالدو در واکنش به درخشش بازیکن پرتغالی استوری زیر را منتشر کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903003

دیگر خبرها

  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو