Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبد المهدی موسوی روز سه شنبه در حاشیه بازدید پروژه ساخت بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با اشاره به تسریع در روند اجرای این پروژه اظهار کرد: با وجود فرصت مناسبی که به پیمانکار این مجموعه داده شده است، پیشرفتی در کار مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: منابع انسانی و تجهیزات در این پروژه توسط پیمانکار مشاهده نمی‌شود و تاکنون فرصت سوزی شده و مردم بسیار انتظار کشیدند و باید اقدام عاجل و تصمیم درستی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با این وضعیت به اتمام پروژه این بیمارستان در موعد پیش بینی شده خوش بین نیستیم و نیازمند تصمیمات قاطع‌تر هستیم و باید پروژه در فرصت زمانی به پایان برسد.

موسوی گفت: دستگاه قضائی در جلساتی که به منظور تصمیم سازی مقابله با ویروس برای محدود کردن فضاهای پر تراکم اجتماعی و هر تصمیم بار اجرایی آن نیازمند دستور قضائی بود، ورود جدی داشته است.

کد خبر 4968585

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی بیمارستان اراک ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز