Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳ هزار نفر در طرح راه آهن چابهار - زاهدان مشغول به کار هستند، گفت: پیگیر آماده سازی مسیر برای ریل گذاری از چابهار به سمت زاهدان هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز ریل گذاری راه آهن زاهدان- چابهار، اظهار کرد: با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی موفق شدیم زیرسازی راه آهن چابهار – زاهدان را سرعت ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: عملیات روسازی بخشی از طرح و همچنین عملیات ریل گذاری زاهدان - خاش امروز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیر آماده سازی مسیر برای ریل گذاری از چابهار به سمت زاهدان هم هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: هم اکنون بیش از ۳ هزار نفر در طرح راه آهن چابهار - زاهدان مشغول به کار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید محمد قرارگاه خاتم راه آهن چابهار زاهدان راه آهن چابهار ریل گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس