Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاندوزی گفت: در سال گذشته ۴۹ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی گلستان برای اجرای برنامه های فرهنگی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «الهام سادات خاندوزی» عصر امروز (سه شنبه 17 تیر) درکارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی استان بنا شد که دستگاه های اجرایی براساس زمان بندی طرح ها و تفاهم نامه های خود را به  این کارگروه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: اعتبارات مرحله نخست از سوی وزیر کشور به دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است و بنا بود پس از تایید مالی اداره کل اجتماعی مرحله دوم نیز به دستگاه ها تخصیص اعتبار شود ولی این مسئله اتفاق نیفتاد و  این مهم انگیزش نظارتی را کاهش می دهد.

 

خاندوزی بیان کرد: در حوزه اجتماعی  90  درصد برنامه های وزارت کشور جنبه آموزشی دارد و باید دوره های آموزشی برای آن در نظر گرفته شود، در اردیبهشت اداره کل فنی حرفه ای استان و اداره کل زندان ها مکلف شدند که کلاس های آموزشی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت 6 نفره برگزار کند ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا این دوره های آموزشی لغو شده است.

 

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی سهم استانی خود را از محل اعتبارات ملی باید مشخص کنند و در سال گذشته  49 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی استان برای اجرای برنامه های فرهنگی  تخصیص اعتبار شده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان ابراز داشت: برای واگذاری دفاتر تسهیلگری به شهرداری شورای اسلامی شهر گرگان و گنبدکاووس جلسه برگزار کردند اما متاسفانه از مدیرکل امور اجتماعی در این جلسه دعوت نشد و تنها به صورت تلفنی  در خصوص ابهامات این طرح مطالبی ارائه شده است.

 

خاندوزی افزود: متاسفانه اعلام شده است که برای واگذاری اعتبار به دفاتر تسهیلگری در سال 98 اعتباری دیده نشده است و اعتبارات شهرداری ها در سالجاری بسته شده است.

 

وی یادآور شد: در حوزه حل مشکلات پسماند شرق استان گلستان در 16 ماه آینده سازمان پسماند این مسئله را مدیریت خواهد کرد و در ادامه دانشگاه علوم پزشکی استان پیمانکاری را به این منظور معرفی خواهد کرد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: وزارت کشور در مکاتبه ای عنوان کردند که اعتبارات را در سالجاری به دفاتر تسهیلگری پرداخت می کنند و ضمن آنکه شهرداری گرگان و گنبد کاووس نیز متناسب با این اعتبارات باید بودجه برای دفاتر تسهیلگری اختصاص دهند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خاندوزی پیشگیری از آسیب های اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی دستگاه های اجرایی مدیرکل امور اجتماعی دفاتر تسهیلگری اجتماعی استان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال