Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت که همه تلاش خود را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو به کار خواهد گرفت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» خواستار تلاش برای سرنگونی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم شد.

روزنامه عبری معاریو سه‌شنبه به نقل از لیبرمن نوشت: «ما به‌زودی همه چیز را برای سرنگونی دولت فعلی انجام خواهیم داد؛ دولتی که حق ندارد به اداره اسرائیل ادامه دهد؛ چرا که این کابینه در بحران کرونا، به شکل درستی رفتار نکرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حزب اسرائیل بیتنا که پیشتر در قضیه نحوه مقابله با گروه‌های مقاومت در غزه با نتانیاهو به اختلاف رسیده بود و به دلیل همین اختلافات، از وزارت جنگ رژیم اسرائیل استعفا داده بود، گفته است که ما باید به واقعیتی بهتر دست یابیم.

کابینه نتانیاهو این روزها به دلیل ناتوانی در کنترل بیماری کووید ۱۹ به شدت از سوی جریان‌ها و احزاب سیاسی مخالف تحت فشار قرار گرفته است و اوضاع این رژیم می‌رود که به مرحله بحرانی برسد.

«سیگال سادتسکی»، مدیر بخش بهداشت عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در میانه افزایش شیوع کرونا در فلسطین اشغالی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی ضمن انتقاد از اقدام دولت نتانیاهو در بازگشایی سریع با وجود افزایش میزان ابتلا در فلسطین اشغالی، اعلام کرد این رژیم عنان امور برای مقابله با این همه‌گیری را از دست داده است.

منبع:فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو لیبرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو