Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:19:12 GMT

فقط تا پایان تیر برای دریافت تسهیلات فرصت دارید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۲۲۰

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، جمشید گلپور رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با اشاره به طرح حمایتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده کرونا، گفت: میزان تسهیلات به ازای هر نفر شاغل دارای لیست بیمه از 12 تا 16 میلیون تومان بر مبنای دایر یا غیردایر بودن کسب و کار و بازپرداخت 24ماهه با نرخ 12 درصد و بازپرداخت اقساط ابتدای مهر سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام‌ آخرین مهلت ثبت نام صنوف آسیب دیده متقاضی دریافت تسهیلات تا پایان تیرماه، افزود: طبق مصوبه کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان ثبت نام متقاضیان فاقد بیمه نیز در سامانه کارا فراهم گردیده و تا پایان تیرماه متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات، با مراجعه به سامانه کارا ثبت نام به عمل آورند.

لازم به توضیح است که طبق اعلام قبلی کارگروه، کسب و کار های مشمول مصوبه اعم از صنفی و غیر صنفی نظیر مراکز تولید و توزیع صنایع دستی، مراکز تولید و فروش پوشاک، کیف و کفش، مراکز باشگاهها و مجتمع های ورزشی و تفریحی، مراکز و مؤسسات فرهنگی، هنری، رسانه ای و آموزشی، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، بستنی و آبمیوه و قنادی ها، رانندگان مسافر برون شهری جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی، آموزشگاههای رانندگی، گرمابه ها، آرایشگاهها و سالنهای زیبایی، مراکز تولید و فروش غذاهای آماده اعم از رستورانها و بوفه ها، طباخی ها، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها، مراکز مربوط به گردشگری، هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیرها، مسافرخانه ها، زائرسراها، موزه ها و مراکز اقامتی و گردشگری و بوم گردی، مجاز به ثبت نام در سامانه کارا می باشند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند