Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:50:33 GMT

پرسپولیس از خودی ضربه می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۷۵۶

پرسپولیس از خودی ضربه می‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه مدام از تیم حقوقی خودش ضربه می‌خورد. این افرادی که در چند ماه اخیر از کنار باشگاه چند سفر رفتند، بگویند در کدام پرونده از ضرر پرسپولیس جلوگیری کرده‌اند.

به گزارش مشرق،‌ «فرشاد پیوس» با اشاره به صادر شدن رای پرونده «گابریل کالدرون» و دستیارانش و محکومیت پرسپولیس در این پرونده اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست با ضرر خیلی کمتر جلوی محکومیت در پرونده کالدرون را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و حالا پرسپولیس باید چند برابر خسارت پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌دانم که تیم حقوقی باشگاه چه کار می‌کند؟ آنها برای حل مشکل برانکو چند سفر رفتند تا مذاکره کنند. چه اتفاقی رخ داد؟ کدام توافق حاصل شد؟ در حال حاضر در تمام پرونده‌ها پرسپولیس محکوم است. آقایان بیایند و بگویند که در تمام پرونده‌ها کدام رای به نفع پرسپولیس صادر شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد اما می‌بینیم بازیکنان هم از شرایط چندان راضی نیستند و در فضای مجازی بابت مسائل مالی گلایه‌هایشان را عنوان می‌کنند. در شرایطی که باشگاه مشکل مالی هم دارد، رای‌ها علیه پرسپولیس در فیفا یکی پس از دیگری صادر می‌شود. دود این سوء مدیریت و ضعف تیم حقوقی به چشم پرسپولیس و هوادار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

پیکان علیپور را به پیوس رساند

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲ ماه پیش «مهدی رسول‌پناه» که به عنوان مدیرعامل انتخاب شده در نشستی با پیشکسوتان حضور پیدا کرد و برنامه‌هایش را عنوان کرد اما الان می‌بینیم که هیچ یک از وعده‌ها و حرف‌های او عملی نشد. این برای فردی که در حال حاضر نفر اول باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس است خوب نیست که تنها حرف بزند.

پیوس همچنین با اشاره به عملکرد پرسپولیس در شروع مجدد لیگ برتر گفت: سرخپوشان از نظر نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشتند و توانستند ۲ پیروزی خوب را برابر پیکان و شاهین شهرداری کسب کنند اما از نظر سبک بازی نسبت به اول و وسط فصل، تیم کمی افت کرده است که البته طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: تیم به تازگی از تمرینات بدنسازی خارج شده و طبیعی است که نتواند شادابی همیشگی را داشته باشد. این تنها مربوط به پرسپولیس نمی‌شود بلکه برای تمام تیم‌ها صدق می‌کند. چند هفته بگذرد شرایط بدنی بازیکنان هم به حالت عادی بازخواهد گشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم تصریح کرد:  دیگر از نظر من کار چندان سختی پیش روی پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی نیست. تیم باید  از لیگ استفاده کند تا تدارک خوبی را برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا ببیند.

وی در مورد اینکه برخی تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ شدند، گفت: تعطیلی فوتبال منطقی نیست. تیم ملی از ۲ تا ۳ ماه دیگر باید برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود. مگر می‌شود بدون لیگ بازیکنان به تیم ملی بروند. باید زندگی در کنار کرونا را یاد بگیریم.

سرمربی تیم چوکای تالش در مورد وضعیت کرونا در لیگ دسته دوم هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم نخست هستیم و پس از ۲۰ سال تیم ریشه‌دار چوکا در آستانه صعود به لیگ یک قرار دارد. به نوبه خودمان سعی کردیم با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی تمرینات را دنبال کنیم و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. از طرفی مردم شهر هم به خاطر برگزاری مجدد بازی‌ها خوشحال هستند و امیدواریم به صعود به لیگ دسته اول بتوانم دل آنها را شاد کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فیفا فرشاد پیوس گابریل کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در اولین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

این مسابقه در نیمه اول بدون موقعیت و هیجان خاصی ادامه پیدا کرد و موقعیت های نصفه نیمه کمی روی دروازه‌ها ایجاد شد که مدافعان به سادگی خطر را از روی دروازه دور کردند.

ویدئو: 331906

در نیمه دوم هم موقعیت چندانی ایجاد نشد و در دقایق پایانی مسابقه گل‌گهری ها دو شانس گلزنی داشتند و با بدشانسی نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

جدی ترین موقعیت این مسابقه روی ضربه آزاد روبرتو تورس خلق شد و ضربه فنی این بازیکن در حالی که جعفرپور تسلیم شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به جایی پیدا نکرد.

با تساوی که در این مسابقه به دست آمد نتیجه به سود ذوب‌آهن بود و آنها فردا در صورت شکست دادن استقلال می‌توانند جهش قابل توجه‌ای در جدول داشته باشند.

????زمان و محل برگزاری: هفته بیست و ششم لیگ برتر - 16 اردیبهشت 1403 - ???? ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

????داور: ایمان کهیش کمک‌ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

????گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده(73-قائم اسلامی خواه)، اریک باگناما(55-علیرضا کوشکی) و سعید سحرخیزان(73-مسعود زائر کاظمینی)
سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

????شمس‌آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی(81-مجتبی فخریان)، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی(3+90-سجاد جعفری)، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی(46-عیسی مرادی(81-معین قربانی))، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی
سرمربی:سعید دقیقی

????کارت زرد:

????شمس‌آذر قزوین: ???? پوریا سرآبادانی(55) ????معین قربانی(83) ????معین قربانی(7+90)

????گل‌گهر سیرجان: ???? روبرتو تورس(77)

????اخراج:

????شمس‌آذر قزوین: ????معین قربانی(7+90)

⏱لحظات حساس:

دقیقه 13: بازی در میانه میدان در جریان است و دو تیم موقعیت خاصی ایجاد نکردند.

دقیقه 29: ضربه اریک باگناما از پشت محوطه جریمه با تکل بلند ربیع‌زاده برگشت داده شد و در ادامه ضربه زاویه بسته تورس توسط جعفرپور مهار شد.

دقیقه 39: ارسال رزاق پور برای سحرخیزان با ضربه سر این بازیکن همراه شد و توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: ارسال مهدی تیکدری پس از برخورد به مدافع گل‌گهر به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که جعفرپور توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸: روبرتو تورس پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک ضربه دقیق فنی توپ را به تیرک کوبید و جدی‌ترین شانس گل‌گهر از دست رفت.

⭕️حاشیه:

* جریان بازی اتفاق خاصی ندارد و دو تیم بدون خلق موقعیت در نیمه دوم هم به کار خود ادامه می‌دهند.

* هواداران کم تعداد گل‌گهر دست از تشویق کردن بر نمی‌دارند.

دیگر خبرها

  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ضربه استادانه کریم آدیمی در تمرینات دورتموند و شگفتی متس هوملس از این ضربه / فیلم
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!