Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:40:24 GMT

نانوایی‌ها بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۹۸۲

نانوایی‌ها بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند

ایسنا/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نانوایی‌ها هیچ بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند و باید بر اساس نرخنامه و وزن ابلاغ‌شده، نان را در اختیار مردم قرار دهند.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قیمت نان در بازار استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد تنظیم بازار کشور و با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان خوزستان، از ۲۸ خردادماه قیمت نان در خوزستان افزایش یافته و نرخنامه جدید در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان در خوزستان از چند هفته پیش، نانوایی‌ها هیچ بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند و باید بر اساس نرخنامه و وزن ابلاغ‌شده، نان را در اختیار مردم قرار دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بازرسان سازمان صمت فعالانه و در گشت‌های مشترک با تعزیرات، نسبت به بازرسی از نانوایی‌ها اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

جباری خاطرنشان‌کرد: در بحث کم‌فروشی، هر واحد نانوایی که تخلف کند، سهمیه آرد واحد کسر خواهد شد یا پلمب می‌شود.

به گزارش ایسنا، قیمت نان تافتون ماشینی دولتی با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۳۵۰ تومان، نان تافتون ماشینی آزادپز با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۴۵۰ تومان، نان بربری دولتی با وزن چانه ۴۰۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان بربری آزادپز با وزن چانه ۴۰۰ گرم ۱۲۰۰ تومان، نان سنگک دولتی با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱۲۰۰ تومان و نان سنگک آزادپز با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱۶۵۰ تومان است.

همچنین قیمت نان خراسانی دولتی با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۶۰۰ تومان، نان خراسانی آزادپز با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان تنوری دولتی با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۴۰۰ تومان، نان تنوری آزادپز با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۵۰۰ تومان و نان نواری اتوماتیک با وزن چانه ۱۰۰ گرم ۲۵۰ تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نانوايي نان قیمت نان نانوایی ها کم فروشی قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از نانوایی های سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این بازرسی ها ، کیفیت ، کمیت ، رعایت زمان پخت و قیمت نان بررسی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است