Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل از برگزاری موفق امتحانات نهایی در این شهرستان خبر داد.

«احمد رزاقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۶ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه جاری ادامه و پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسؤول امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: امتحانات نهایی امسال پایه دوازدهم با حضور ۷۶۳ دانش آموز دختر و پسر در ۲۰ حوزه امتحانی توسط عوامل اجرایی، عوامل ستاد امتحانات و عوامل شبکه بهداشت برگزار شد.

 

رزاقی بیان داشت: از بین ۱۲ پایه تحصیلی، ۱۰ پایه به صورت غیر حضوری و با تکیه بر نظر حرفه‌ای معلمان تعیین تکلیف و نمره پایانی را دریافت کردند اما در پایه نهم و دوازدهم امتحانات به صورت حضوری برگزار شد.

 

کارشناس مسؤول امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام امتحانات در حوزه های امتحانی اشاره کرد و گفت: پوسترهای آموزشی که رفتار بهداشتی متناسب با شرایط را به دانش آموزان یادآوری کند، در سالن اجرا و مبادی ورودی نصب شد و همه دانش آموزان برای حضور در محل حوزه های امتحانی ملزم به استفاده از ماسک بودند.

 

وی افزود: همچنین گندزدایی کلیه سطوح و صندلی‌ها زیر نظر مراقبین بهداشت به صورت روزانه و بعد از امتحانات در همه حوزه های امتحانی انجام گرفت.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کرونا امتحانات نهایی آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ عبدالله زاده فرمانده بسیج کارگری آران و بیدگل در این مراسم شهدا در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و اکنون وظیفه ماست تا در هر مسئولیتی که هستیم با الگو برداری از ایشان در مسیر درست گام برداریم لذا در اولین روز هفته کار و کارگر در مزار مطهر شهدای گرانقدر حضور یافتیم تا با آنان تجدید میثاق داشته باشیم.


آران و بیدگل حدود ۸۵۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • فیلم| توصیۀ وزیر علوم به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان