Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با تأکید برضرورت مراقبت در برابر هجمه فرهنگی دشمنان گفت: هنوز جنگ تمام نشده و دشمنان به عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضاآشناگر» در جلسه هیئت امنای موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان، به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس، گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دفاع مقدس را نشان سربلندی، سرفرازی و عزت ملت ایران عنوان کردوگفت: اقتدار و عزت امروز جامعه ما را شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سمنان، با بیان اینکه بیان رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس زمینه‌ساز تزریق امید و میهن‌دوستی در بین نوجوانان و جوانان خواهد بود اضافه کرد: باید عظمت شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی به‌صورت مستمر بیان شود.

 

وی تربیت نسلی جوان و شجاع را یکی از ثمرات دفاع مقدس برشمردوافزود: این قهرمانان ملی با کمترین امکانات و با اعتقاد و عزم راسخ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

آشناگر با تأکید براینکه ما موظف هستیم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم ادامه داد:  در قالب طرح‌های مختلف از جمله خاطره گویی و …، دستاوردهای ماندگار جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا برای عموم مردم بازگو شود.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه با رایزنی با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و فرمانداری‌های استان، در نشست‌های شورای اداری می‌توان بخشی از خاطرات یا وصایا شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز را بازگو و قرائت کرد، افزود: گاهی اوقات با غرق شدن در مسائل سیاسی و جناحی، دوستی، همدلی، برادری و وحدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از یادمان رفته  که باید اعتقاد به باورهای الهی و اعتقاد به ارزش های اسلامی بار دیگر به جامعه نشر داده شود که این امر وظیفه ماست که از این عزیزان سرکشی کنیم.

 

وی فرایند ساخت وطراحی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان مطلوب ارزیابی کردوافزود: دولت تدبیر و امید و مسئولان مربوطه برای تکمیل این طرح مهم نهایت تلاش خود را انجام دادند.

 

آشناگر با اشاره به اینکه دولت به بیشتر تعهدات خود در ساخت این طرح عمل کرده است اظهارداشت: این امر نشان از عزم دولت تدبیر و امید در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی که از دولت‌های گذشته به این دولت به ارث رسیده است، دارد.

 

وی دانش آموزان و دانشجویان را به عنوان  مخاطبان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اعلام کردو گفت: از ظرفیت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان و شیوه های ارتباطی جدید در شرایط کنونی برای یادآوری ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان نهایت استفاده انجام شود.

 

به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس از ۲۷ کتاب مکتوب و ۲۲ کتاب صوتی دفاع مقدس چاپ شده از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در حاشیه جلسه هیئت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس  توسط «علیرضا آشناگر»استاندار سمنان رونمایی شد.

 

بازدید از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از دیگر برنامه ها بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار سمنان دوران دفاع مقدس مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان استاندار سمنان سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند