Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد فشار روز چهارشنبه در جمع مدیران شهرداری و دبیران شورایاری محله های ناحیه یک شهرری افزود: محلات این ناحیه دارای نقشه مواصلاتی هستند و ترددهای فرامحله ای در آن انجام می شود، برهمین اساس باید کیفیت خدمات عمرانی در این محلات ارتقا یابد.

وی اظهار  داشت: ناحیه یک دارای موقعیت استراتژیک است و بعد از محلات اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، جزو قدیمی ترین محله های این منطقه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته افشار، وجود اماکن زیارتی و آثار تاریخی در این ناحیه نظیر مقبره شیخ صدوق، برج طغرل و چشمه علی  می تواند به عنوان یک فرصت برای جذب گردشگر و انتفاع ساکنین استفاده شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه تراکم واحدهای مسکونی در این ناحیه زیاد است و این موضوع می تواند موجب بروز مشکلاتی در خدمات رسانی به شهروندان باشد، تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

این مسئول اضافه کرد: شورایاران به عنوان نمایندگان مردم و ناظرین امین می‌توانند ‌ برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به ویژه در حوزه خدمات شهری کمک کنند.

افشار با اشاره به اینکه آمار شهدای این محدوده نشان دهنده مسئولیت پذیری ساکنین آن است، خاطرنشان کرد: این موضوع وظیفه مدیران شهری را در خدمت رسانی سنگین تر می کند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری ) در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ارتقای سلامت کارکنان و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم به شهروندان در خصوص اهمیت ضدعفونی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد.

 پیرو مصوبات چهارمین جلسه کنترل پروژه که بر اجرای طرح های کوچک مقیاس و محله ای تاکید داشت شهردار منطقه ۲۰ با همراهی معاونان، مدیران ارشد و شهردار ناحیه یک، با حضور در ناحیه یک شهرداری این منطقه، پروژه های کوچک مقیاس و محله ای، مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران شهرستان ری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ناحیه یک منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود