Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: تنها ۷ نفر از سالمندان حاضر در یکی از مراکز نگهداری سالمندان ارومیه به کرونا مثبت مبتلا هستند.

سعید فریور در خصوص انتشار خبر ابتلای اکثر سالمندان، یکی از آسایشگاههای ارومیه به کوووید ۱۹ در فضای مجازی افزود: به محض گزارش ابتلای یک نفر از سالمندان مقیم در این مرکز به کووید ۱۹، اداره کل بهزیستی استان با همکاری معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به غربالگری کامل سالمندان و پرسنل مرکز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به نتایج غربالگری در نوبت اول، ۱۵ نفر و در نوبت دوم ۱۳ نفر از سالمندان مورد تست کرونا قرار گرفتند که ۷ نفر از ۱۵ نفر کرونا مثبت و ۸ نفر کرونا منفی تشخیص داده شدند که افراد کرونا مثبت جهت بستری به بیمارستان طالقانی منتقل شدند و افراد با نتیجه منفی جهت قرنطینه و نگهداری به مرکز برگشت داده شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل در استان فریور تصریح کرد: جواب ۱۳ نفر (تست شده در نوبت دوم) هنوز مشخص نشده است و در مرکز قرنطینه می باشند. مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه هیچ یک از کارکنان مرکز تا به حال به کووید ۱۹ مبتلا نشده است، اظهار کرد: از ۳۹ نفر سالمند مقیم در مرکز فقط ۷ نفر دارای نتیجه تست مثبت قطعی هستند که در حال حاضر تحت بستری و درمان در بیمارستان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد