Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@01:21:59 GMT

شناسه رهگیری لوازم خانگی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۹۶۲

‍‍‍‍‍‍

مصرف کنندگان از چه طریق می‌توانند اصالت گارانتی لوازم را استعلام کنند؟ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: لوازم خانگی ، شناسه رهگیری ، وزارت صمت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Iy3

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لوازم خانگی شناسه رهگیری وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک