Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ همچنان بر باز شدن مدارس ایالات متحده تاکید دارد و کارشکنی در این روند را "به دلایل سیاسی" می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه گفت برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز به فرمانداران فشار می‌آورد و این بخشی از فشار او برای بازگشایی کشورش به‌رغم اوج‌گیری دوباره موارد ابتلا به ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در مراسم کاخ سفید گفت: ما امید داریم که اکثر مدارس باز شوند اما برخی ایالت‌ها به دلایل سیاسی می‌خواهند بسته بمانند. آن‌ها فکر می‌کنند که چنین کاری به لحاظ سیاسی برایشان خوب است، بنابراین همچنان مدارس را بسته نگاه می‌دارند. اصلا امکان ندارد. ما به فرمانداران و کسان دیگر برای بازگشایی مدارس فشار می‌آوریم، برای اینکه آن‌ها را باز کنیم.   

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد، واشنگتن بسته نیست و هرگز بسته نخواهد بود. این در حالیست که آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز از ویروس کرونا نشان می‌دهد دست‌کم ۳۲ ایالت آمریکا آمار بالاتری در این هفته نسبت به هفته ماقبل از تعداد مبتلایان جدید گزارش دادند.

به‌رغم این افزایش‌، دولت ترامپ از چندین مراسم روز سه‌شنبه در کاخ سفید استفاده کرد تا طرح بازگشت به مدارس را تبلیغ کند. این مراسم‌ها با حضور گروه‌های مختلفی از سهامداران و معلمان و دانش‌آموزان و رهبران حوزه سلامت و آموزش در سطوح ایالتی برگزار شد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه اذعان کرد که عمده مسوولیت‌ها با فرمانداران است که از پیشنهادات دولت برای بازگشایی موسسات تبعیت کنند. او گفت: این کاملا به فرمانداران بستگی دارد. البته آن‌ها رایزنی بسیاری خوبی با من دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ برای بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه در ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان، با بیان اینکه امسال پیوست فرهنگی در طرح های سالم سازی دریا در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی طرح ها و برنامه های ویژه سواحل را تدوین کنند.

وی با اشاره به تقارن تعطیلات تابستان با ماه محرم، افزود: فضای فرهنگی باید بر سواحل قالب باشد و مردم و گردشگران از برنامه های مناسبتی بهره ببرند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره مندی از سواحل در قالب شناگاه ها و طرح های سالم سازی، عنوان کرد: فرمانداران حتما طرح های سالم سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب شناسی کنند.

عباسی استان گیلان را دارای حدود ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دانست و خاطرنشان کرد: همه نقاط نوار ساحلی مناسب برای حضور مردم نیست و باید طرح های سالم سازی را فعال کنیم.

وی خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند و از هم اکنون تجهیزات و لجستیک را مد نظر داشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه به کاهش چشمگیر آمار غریق در سواحل استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همایش آغاز طرح سالم سازی دریا را برگزار و بر اهمیت صفر شدن غریق تاکید کنید.

وی با بیان اینکه طرح های سالم سازی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی بپردازند و برای مردم نشاط ایجاد کنند، افزود: از سرمایه گذاری گردشگری در سواحل استقبال می کنیم.

عباسی همچنین خواستار نصب پرچم های قرمز متحدالشکل در مناطق شناممنوع شد و خاطرنشان کرد: آموزش منجیان غریق حتما در دریا باشد تا بتوانند با شرایط دریا به افراد کمک کنند؛ نه استخر.

وی با بیان اینکه افراد فقط باید در طرح های سالم سازی شنا کنند، گفت: مسئولیت غریق با فرمانداران است و باید از شنا کردن افراد در خارج از محدوده‌های طرح جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد