Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مسئول نهاد نمایندگی رهبرمعظم انقلاب دردانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی استان همدان با بیان اینکه هر جا برجوانان اعتماد وتکیه شده موفقیت‌ و پیروزی را شاهد بوده‌ایم، گفت: بسیج دانشجویی می‌تواند دراجرای مطالبات مقام معظم رهبری پیشقراول باشد.

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین علی‌محمد عباس،صبح سه شنبه در دانشگاه بوعلی سینا همدان درمراسم تکریم ومعارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، اظهار کرد: درپیروزی انقلاب اسلامی جوانان درخط مقدم بودند و درهشت سال دفاع مقدم اعتماد وتکیه برجوانان بود ودربازسازی‌ها و جهادها جوانان درخط مقدم قرارداشتند به طوریکه هرجا به جوانان تکیه واعتماد شد موفقیت و پیروزی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک نماد نورانی که جلوه های فراوانی درعرصه‌های گوناگون دانشگاهی دارد، می تواند به عنوان نیروی جوان خط مقدم مطمئناً راهگشای رفع خیلی از گره های کشورباشد وبسیاری ازگره‌ها را دراختیاراین قشر قرار دهیم و خیلی ازمشکلات رفع شود.

ویبا اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری ازفعالان فضاهای دانشجویی، افزود: حضور فکری درمسائل مهم کشور و حضور فیزیکی درمواقع لازم ازاولین مطالبات مقام معظم رهبری است به طوریکه حرکت های جهادی دررفع محرومیت ها یکی از این مواقعی است که مقام معظم رهبری انتظار دارند.

در پایان مراسم از «طیب فریادرس» مسئول سابق بسیج دانشجویی استان همدان به علت بیش از شش سال خدمت در این مقام قدردانی به عمل آمد و «پورحسین» به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه بوعلی مطالبات مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه