Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@05:15:12 GMT

زمانی: کاراته ایران فضای آرامی را تجربه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۳۶۶

زمانی: کاراته ایران فضای آرامی را تجربه می‌کند

محمدعلی زمانی گفت: تجربه به ما نشان داده یکی از فاکتورهای مهم برای پیشرفت کاراته، وجود آرامش است. ‌در چند ماه اخیر ارامش بر کاراته حاکم بوده و باید همه کمک کنند که همین روند ادامه پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی زمانی یکی از مدیران باسابقه کاراته کشورمان که به تازگی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون کاراته منصوب شده گفت: تجربه به ما نشان داده که یکی از فاکتورهای مهم برای پیشرفت کاراته، وجود آرامش است،‌انصافا در چند ماه اخیر ارامش بر کاراته حاکم بوده و باید همه کمک کنند که همین روند ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: وظیفه همه ما به عنوان عاشقان کاراته آن است که کمک کنیم شرایط این رشته ورزشی هر روز بهتر از قبل شود. کاراته با پوست و استخوان دلسوزان و علاقه مندان این رشته ورزشی عجین شده و با موفقیت و ناکامی اش خوشحال و ناراحت می شوند.

زمانی افزود: تجربه به ما نشان داده یکی از فاکتورهای مهم برای پیشرفت کاراته، وجود آرامش است،‌انصافا در چند ماه اخیر ارامش بر کاراته حاکم بوده و باید همه کمک کنند که همین روند ادامه پیدا کند. نگرش و شیوه مدیریتی طباطبایی به گونه ای است که قصد دارد در کنار تجربه بزرگان از نیروهای جوان و باانگیزه نیز استفاده کند که این کار برای کاراته ایران مفید است و ان شاءالله به بهترین شکل اجرا شود.

مشاور رئیس فدراسیون کاراته در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به چگونگی معرفی تیمهای برتر مسابقات کاراته عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود شرایط برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ، هیات رییسه سازمان لیگ به این نتیجه رسید که پایان رقابتها را اعلام کند. پس از این تصمیم نوبت به مشخص نمودن معیارهای معرفی تیم های برتر رسید. شاخص های سازمان لیگ برای تعیین تیم های برتر، امتیاز تیمی،امتیاز انفرادی و امتیاز تکنیک بود، هیات رییسه این شاخص ها را برای تمام لیگ های کاراته در نظر گرفت و تنها مختص به سوپر لیگ مردان نبود.

مسئول پیشین برگزاری مسابقات لیگ در پایان تصریح کرد: در این میان شاید برخی تیمها معترض شدند ولی باید به این نکته اشاره کنم که متر و ملاک هیات رییسه برای تعیین تیم های برتر منطقی و بر اساس خردجمعی بود، این نبود که یک نفر تصمیم بگیرد و دیگران بخواهند آن را اجرا کنند. به نظرم سازمان لیگ تصمیم خوبی گرفت که با نظرخواهی از هیات رییسه تصمیم تیم های برتر را معرفی کند، حسن این کار مشخص شدن تمام نکات مثبت و منفی و در نهایت اتخاذ بهترین تصمیم بود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم های برتر هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار