Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:43:48 GMT

گل کاری بخش درمانی مبتلایان کرونا در کربلای معلی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۹۹۷

گل کاری بخش درمانی مبتلایان کرونا در کربلای معلی

پرسنل واحد تزئینات در شرکت سرمایه گذاری الکفیل آماده سازی فضاهای اطراف ساختمان چهارم الحیات ویژه درمان مبتلایان کرونا و کاشت انواع گلها و درختان زینتی در آن را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، پرسنل واحد تزئینات در شرکت سرمایه گذاری الکفیل آماده سازی فضاهای اطراف ساختمان چهارم الحیات ویژه درمان مبتلایان کرونا و کاشت انواع گلها و درختان زینتی در آن را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد احمد محمود عطیوی، مسئول واحد یادشده در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت: پرسنل ما صبح امروز دوشنبه طی مرحله اول، آماده سازی محوطه ساختمان چهارم الحیات در شهرک پزشکی امام حسین (علیه السلام) واقع در کربلا را از طریق کاشت درختان زینتی و برخی گل های فصلی و دایمی، ‌چمن کاری و درختان ثابت انجام دادند.

وی افزود: در مرحله دوم، آماده سازی این ساختمان، ورودی ها و راهروهای آن از سمت داخل را به منظور افزایش آرامش روانی مبتلایان کرونا با قرار دادن گلدان های مخصوص در هر بخش به علاوه اتاق های اداری و خدماتی انجام می دهیم.

شایان ذکر است، ساختمان چهارم الحیات که طبق ویژگی های فنی و پزشکی و متناسب با اهداف مورد نظر ساخته شده به مرحله پایانی رسیده است و طی روزهای آتی به اداره بهداشت کربلای معلی تحویل داده خواهد شد.
 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کربلای معلی کربلا مبتلایان کرونا آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم

دریافت 35 MB

به گزارش همشهری آنلاین این ویدیو نسخه تصویری است از سروده‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آستانه‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

کد خبر 848220 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس