Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرکت پاتریچ مدافع لاتزیو در جریان شکست دیشب این تیم مقابل لچه که یادآور حرکت مشهور لوئیس سوارز بود در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشته.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو تیم دوم جدول سری آ دیشب به خانه تیم پایین جدولی لچه رفت و در یک بازی پر فراز و نشیب از این تیم 2-1 شکست خورد تا امیدهایش برای جبران فاصله با یوونتوس صدرنشین کمرنگ‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتیجه و آنچه در این بازی اتفاق افتاد تحت‌الشعاع اتفاقی قرار گرفت که در وقتهای تلف شده و در آخرین ثانیه‌های بازی بین پاتریچ مدافع لاتزیو و دوناتی بازیکن لچه اتفاق افتاد.

 

لاتزیو که دیدار قبلی‌اش مقابل میلان را هم 3-0 شکست خورده بود وقتی دید در حال از دست دادن سه امتیاز دیگر مقابل لچه است از نظر روانی به شدت تحت فشار قرار گرفته بود. شاید به همین علت بود که در وقتهای تلف‌شده پاتریچ که با دوناتی بازیکن حریف یارگیری کرده بود دست او را گاز گرفت تا بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کند.

 

 

این حرکت پاتریچ همانطور که انتظار می‌رفت برای هواداران فوتبال یادآور حرکت مشهور لوئیس سوارز در گاز گرفتن بازیکن حریف بود و در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

 

 

یک کاربر توییتر با انتشار توییتی در این باره نوشت:" پاتریچ بازیکن لاتزیو بازیکن دیگری را گاز گرفت و کارت قرمز دریافت کرد. حتی لوئیس سوارز هم می‌داند که در دوران VAR نباید چنین کاری کرد".

 

 

یک هوادار اینترمیلان هم به این اتفاق اینطور واکنش نشان داده:" لاتزیو با اسطوره‌هایی مثل پاتریچ در جدول از ما بالاتر است و ما اینجا به خاطر کیفیت تیم‌مان غر می‌زنیم".

 

 

پاتریچ از لاتزیو در بازی مقابل لچه یک بازیکن را گاز گرفت. نمی‌دانم چرا در آن موقعیت تبدیل به لوئیس سوارز شد. او لایق محرومیتی بیشتر از داگلاس کاستا به خاطر آب دهان انداختن روی دی‌فرانچسکو است

 

 

امکان ندارد گاز گرفتن بازیکن حریف با پروتکلهای بهداشتی کرونای سری آ مطابقت داشته باشد

 

 

توییت یک هوادار لاتزیو: من قبلا هم گفته‌ام و این بار دیگر هیچکس نمی‌تواند نظرم را عوض کند: پاتریچ یک بازیکن مزخرف است و باید از باشگاه ما برود. گاز گرفتن، آن هم در چنین موقعیتی؟؟؟؟ چه احمقی. بدون شک چهار یا پنج مسابقه محروم می‌شود.

 

 

پاتریچ دوناتی را گاز گرفت. لوئیس سوارز به او افتخار خواهد کرد

 

 

برادر دوقلوی گمشده سوارز برای لاتزیو بازی می‌کند؟ حرکتی مشمئزکننده از پاتریچ.

 

 

لاتزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال