Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت: نیروهای امنیتی در نوارغزه به تازگی موفق شده اند تعدادی از عناصر سلفی را بازداشت کنند. این نیروها یک نقشه خطرناک را که توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با پوشش عناصر وابسته به داعش مدیریت می شد خنثی کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: نیروهای امنیتی در نوارغزه تعدادی از عناصری وابسته به داعش را که قصد اجرای عملیات خرابکارانه در نوارغزه داشتند، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازداشت این افراد، حالت فوق العاده از نوع درجه ۲ اعلام شد.

بر اساس این گزارش، هدف این عناصر از اجرای عملیات تروریستی در نوارغزه، هدف قرار دادن تأسیسات استراتژیک وابسته به سلاح مقاومت فلسطین بود.  

اعضای این گروهک اعتراف کرده اند که بنا به دستور مستقیم سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی قصد ضربه زدن به مقاومت فلسطین را داشته انددر گزارش روزنامه الاخبار آمده است: تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که یکی از عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی از این گروهک برای اجرای نقشه های فوق، استفاده کرده است. البته این عنصر وابسته به اسرائیل به اعضای گروهک بازداشت شده اعلام کرده بود که قرار است برای تشکیلات تروریستی داعش فعالیت کنند و از سوی این تشکیلات حمایت می شوند و باید اطلاعاتی را در خصوص مقاومت فلسطین به دست آورند.

در گزارش روزنامه الاخبار آمده است: هدف اصلی این گروهک، هدف قرار دادن بخش های ارتباطی و امنیتی فرماندهان مقاومت فلسطین بود. هم چنین قضاتی که پیشتر علیه عناصر سلفی حکم صادر کرده بودند هدف قرار می گرفتند. در جریان تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که سرکرده این گروهک به ارتباط داشتن با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی از سالها قبل تاکنون اعتراف کرده است. وی اعلام کرد که قرار بود با اجرای سلسله انفجارهای انتحاری، مراکز امنیتی نیروهای فلسطینی هدف قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، نقشه عناصر گروهک بازداشت شده، بسیار گسترده بود و قرار بود تعدادی از وزارتخانه ها نیز هدف قرار بگیرند. اعضای این گروهک اعتراف کرده اند که بنا به دستور مستقیم سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی قصد ضربه زدن به مقاومت فلسطین را داشته اند.

کد خبر 4968951 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی داعش فلسطین ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ همزمان با برگزاری مذاکرات غیرمستقیم درباره آتش‌بس و همچنین تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، حماس روز جمعه اعلام کرد هیأت این جنبش با هدف حصول توافق راهی قاهره خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه

این در حالی است که یک مقام آمریکایی به رویترز گفته ایالات متحده معتقد است در گفت‌وگوهای قاهره بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی پیشرفت‌هایی حاصل شده اما «منتظر خبرهای بیشتری هستیم».

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا نیز «ویلیام برنز» مدیر سیا را روانه مصر کرده تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کند.

حماس در بیانیه‌ای درباره مذاکرات اعلام کرده است: «در پرتو تماس‌ها با برادران میانجی در قصر و مصر، هیأت حماس روز شنبه و برای تکمیل گفت‌وگوها راهی قاهره می‌شود».

در ادامه بیانیه حماس آمده است: «ما بر نیت مثبت که رهبری جنبش پس از بررسی پیشنهاد اخیر آتش‌بس به آن پاسخ داده است، تاکید می‌کنیم. ما با همین نیت و برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم».

مقاومت فلسطین همچنین تاکید کرده است: «مصمم هستیم تا به توافقی برسیم که مطالبات مردم ما برای توقف تجاوزات، عقب‌نشینی اشغالگران، بازگشت آوارگان، آغاز بازسازی و تبادل اسرا را تامین کند».

برگزاری این مذاکرات در حالی است که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌شدت از طرف خانواده‌های اسرای اسرائیلی برار حضول توافق تحت فشار قرار گرفته است.

مقاومت فلسطین نیز بارها اعلام کرده بدون تحقق شروط خود، به توافق رضایت نخواهد داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229379 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی