Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان دسترسی رایگان به برخی آثار مرجع و تخصصی انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای عموم علاقه‌مندان (بدون شرط عضویت) فراهم شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و نبود امکان مناسب به منابع فیزیکی، دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه‌پژوهی به همت اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و دیگرعلاقمندان برای استفاده از این منابع رایگان و دسترسی برای مشاهده یا دریافت فایل pdf میتوانند به صورت رایگان به این منابع دسترسی پیدا کنند.

این دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخهپژوهی فراهم شده و میتوان گفت که این مجموعه از جمله منابع اصلی و مورد نیاز آرشیویست‌ها، کتابداران و دانشجویان است.

دسترسی به این منابع برای عموم امکان‌پذیر است به طوری که برای مشاهده و دریافت نسخه pdf کتاب‌ها و دیگر منابع ضرورتی بر عضویت افراد در کتابخانه ملی ایران وجود ندارد. برای دریافت راهنمای ورود به این سامانه و بهره مندی از آن اینجا کلیک کنید.

اهدای کتابخانه و دست‌نوشته‌های شهید هسته‌ای به کتابخانه ملی ایرانخسرو طالب‌زاده معاون اسناد ملی کتابخانه ملی شد
انتهای پیام/ R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بیشتر بخوانید... اهدای کتابخانه و دست‌نوشته‌های شهید هسته‌ای به کتابخانه ملی ایران خسرو طالب‌زاده معاون اسناد ملی کتابخانه ملی شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ویروس کرونا سازمان اسناد انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است