Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:41:33 GMT

جذب مددجویان بهزیستی در صنعت قطعه سازی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۶۸۹

اداره کل بهزیستی استان البرز با انتشار این خبر نوشت: نشست مشترک اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه معاونت‌های تخصصی و همچنین کارشناسان دفتر اشتغال بهزیستی با معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک عظام برگزار شد.
محمد اکبری معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک گروه قطعات خودرو عظام با اشاره به سیاست‌های کلی و دستور اخیر رییس گروه عظام مبنی بر انجام مسئولیت اجتماعی و جذب ده درصد از سرمایه انسانی گروه عظام از میان معلولین گفت: ما درخواست خود مبنی بر جذب ٦٠٠ نفر از مددجویان بهزیستی جهت تکمیل نیروی انسانی شرکت صنعت سازه سیم پوش در جلسه بیان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک عظام تاکید کرد: در راستای انجام رسالت مسئولیت اجتماعی و به منظور توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید، شرکت تصمیم گرفتیم از معلولین ناشنوا و همچنین زنان سرپرست خانوار که از توانایی بالایی برخوردار هستند در جهت تکمیل ظرفیت نیروی انسانی خود استفاده کنیم.
حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز در این جلسه با تشکر از حسن نیت گروه قطعات خودرو عظام گفت: ظرف یک هفته نیرو‌های متقاضی کار را به گروه عظام معرفی می‌کنیم. بهزیستی خواستار تعامل مستمر و هرچه بیشتر گروه عظام خودرو با این ارگان حمایتی است.
شرکت سازه سیم در زمینه طراحی، تولید و تامین دسته سیم انواع خودرو با کمیت و کیفیت مطلوب از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اینک ۹ دسته محصول را در کارخانه اش در شهرک صنعتی اشتهارد تولید می‌کند.

گروه قطعات خودرو عظام از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرد. گروه عظام در حقیقت یک هلدینگ است که ۱۰ شرکت و ۱۲ کارخانه زیر مجموعه دارد. حدود ۵ هزار نفر به طور مستقیم در بخش قطعه سازی خودرویی و غیر خودرویی عظام مشغول فعالیت هستند و ۲۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم (به روایتی ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر) اشتغال‌شان وابسته به این شرکت است. بیش از ۱۰۷ قطعه و مجموعه قطعات و حدود یک میلیارد شماره فنی در گروه عظام تولید می‌شود. گروه عظام در تولید ۱۴ خودرو داخل کشور نقش مستقیم دارد که دست‌کم ۴ مورد آن‌ها جزو خودرو‌های پرتیراژ کشور هستند.
گروه قطعات خودرو عظام در سال اخیر با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان، و تا دو سال آینده مجموعا به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های تولیدی عظیمی را با انتقال تکنولوژی اجرا کرده و می‌کند که اکثرا تحت لایسنس شرکت‌های بزرگ اروپایی هستند. از جمله این محصولات می‌توان به تولید انواع پیستون و بوش سیلندر و کمک فنر و کلاچ و کویل جرقه و استارت و دینام هوشمند و فرمان برقی و EMS و سیستم تعادل و پایداری ESC اشاره کرد.

گروه قطعات خودرو عظام با اشتغال زایی قابل توجه برای ۵۰۰ نیروی متخصص علاوه بر ۳۰۰ نیروی جدید جذب شده در سال ۱۳۹۸، پروژه‌های متعدد دیگری با محوریت داخلی سازی و خودکفایی در کلاس کیفی و استاندار‌های روز دنیا در دست اجرا دارد که می‌توان به تولید فنر‌های خورشیدی کلاچ و استک دینام و ... اشاره کرد که بدون تردید در ارتقای کیفی خودرو‌های داخلی سهم به سزایی خواهند داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهزیستی صنعت خودرو گروه قطعات خودرو عظام انسانی گروه گروه عظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان