Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لوتار ماتئوس، اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است در صورتی که تیاگو آلکانتارا و دیوید آلابا این تیم را ترک کنند، ممکن است کای هاورتز در تابستان راهی بایرن مونیخ شود.

کای هاورتز با بازی‌های درخشان خود در ترکیب بایر لورکوزن، به این تیم کمک کرد تا در بوندسلیگا در رده پنجم بایستد و به فینال جام حذفی آلمان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ۲۱ ساله بایر لورکوزن با وجود گلزنی برابر بایرن مونیخ در فینال جام حذفی، نتوانست از شکست ۲-۴ تیمش جلوگیری کند. این امکان وجود دارد که هاورتز در حال گذراندن آخرین روز‌های حضورش در بایر لورکوزن باشد، زیرا او قصد دارد به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید

چلسی برای جذب ستاره آلمانی ۶ بازیکن خود را به فروش می‌رساند

ماتئوس معتقد است در صورتی که باشگاه‌های بزرگ برای جذب هاورتز پیش قدم شوند، او بایر لورکوزن را ترک خواهد کرد و این باشگاه هم مشکلی برای فروش ستاره جوان خود نخواهد داشت.

بازیکن اسبق بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه آلمانی sky Germany اظهار داشت:  اگر باشگاه بزرگ تری از بایر لورکوزن برای جذب هاورتز اقدام کند و پول کافی روی میز بگذارد، باشگاه با فروش او موافقت می‌کند. به نظرم خود هاورتز هم مشکلی برای جدایی ندارد، زیرا می‌خواهد پیشرفت کند.

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه گفت: اگر تیاگو و آلابا از بایرن مونیخ بروند، باشگاه دیگر مجبور نیست دستمزد آن‌ها را بپردازد و شاید بودجه کافی برای جذب این استعداد بزرگ (هاورتز) فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندسلیگا بایر لورکوزن بایرن مونیخ برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!