Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:31:00 GMT

نحوه اجرای محدودیت های کرونایی در کرج کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۱۱۲

نحوه اجرای محدودیت های کرونایی در کرج کنترل می شود

غفور قاسم پور روز چهارشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: دستگاه های اجرایی ، بازرسی سازمان صنعت ، معدن وتجارت  استان البرز و مرکز بهداشت  کرج مامور نظارت بر حسن  اجرای ابلاغیه محدودیت های کرونایی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: فهرست مراکز و صنوف پرخطر توسط ستاد استانی به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده و از زمان اعلام نیز اجرای آن الزامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج گفت: به منظور حسن اجرای مصوبات در اعمال برخی محدودیت ها بازرسی سازمان صمت و مرکز بهداشت باید نسبت به پایش های میدانی در شهرستان وارد میدان شوند و نحوه اجرای ابلاغیه ستاد استان و شهرستان  را گزارش دهند.

پیش از این فرمانداری کرج طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط هشدار شیوع بیماری ویروسی کرونا ، فعالیت  تمام مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل؛دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهدکودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد، مصلی ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو ، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه ها، چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی ، باشگاه های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل می باشد و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می شود. 

همچنین ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت های کرونایی در شهرستان کرج می باشد که پیش تر اطلاع رسانی شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست