Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از کلنگ زنی احداث ۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در جمع اهالی روستاهای زلزله زده بخش ترکمنچای این پروژه ها کلنگ زنی شدند. - اخبار استانها -

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به ماهیت مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: هدف از نهادهایی مانند کمیته امداد، سپاه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را که امام خمینی (ره) تأسیس کردند، کمک به مردم توسط مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه سپاه پاسداران دفاع مقدس را 8 سال با نیروی مردمی و بسیج اداره کرد  ادامه داد: جهاد نیز که در عمران و آبادانی روستایی فعال بوده‌ را نیز مردم عهده‌دار وظایفش بودند.

وی کمیته امداد ایده آل را مبتنی بر مردم خواند و ابراز داشت:  زمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به اهداف واقعی خود می‌رسد که صددرصد اعتبار آن مردمی شود.

کلامی با بیان این که کمیته امداد خود را موظف و مکلف به مبارزه با فقر می‌بیند، افزود: کمیته امداد باید از مردم برای خدمت به شهروندان نیازمند کمک بگیرد و این امر با کمک مراکز نیکوکاری محقق خواهد شد.

خسارت 1.1 میلیارد تومانی کرونا به مددجویان/ 500 طرح کمیته امداد زمین خوردسپاه و کمیته امداد گلستان 150 سری جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت اهدا کرد + تصاویرکمیته امداد توان عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در مشاغل خانگی را دارد

وی از رشد 30 درصدی مراکز نیکوکاری استان خبر داد و عنوان کرد: امسال عملکرد خوبی را از این مراکز چه در بحث تهیه و تولید ماسک و چه در بحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شاهد بودیم به طوری که در ایام ماه مبارک رمضان حدود 10 میلیارد تومان توسط این مراکز جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی همچنین از کلنگ زنی احداث 50 واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در جمع اهالی روستاهای زلزله زده بخش ترکمنچای این پروژه ها کلنگ زنی شدند.

وی با اشاره به این که تا شهریور این 50 واحد مسکونی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قرارگاه جهادی خاتم الائمه(ع) در این امر با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند. 

انتهای پیام/114/ ع

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خراسان رضوی ایجاد شد خسارت ۱.۱ میلیارد تومانی کرونا به مددجویان/ ۵۰۰ طرح کمیته امداد زمین خورد سپاه و کمیته امداد گلستان ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت اهدا کرد + تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی واحد مسکونی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی