Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر با حضور امام جمعه دلیجان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حجت الاسلام غفوری» در این مراسم که شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای قالهر برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) گفت:فرهنگ هر منطقه در مسجد آن منطقه نهفته است و هر کجا می خواهید ببینید مردم چه فرهنگی دارند به مسجد بروید و اگر مسجد مملو از جوانان و نوجوانان بود بدانید این منطقه فرهنگ خوب و دینی و اسلامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان دلیجان با اشاره به حضور گسترده جوانان و نوجوان در مسجد جامع قالهر افزود: این حضور و مشارکت نشان از فرهنگ بالای مردم این منطقه است.

 

وی ضمن تقدیر از مسئول کانون و اعضای کانون صاحب الزمان (عج) روستای قالهر بیان کرد: این کانون بسیار فعال در منطقه است و همواره برنامه ها و فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «حامد ابوالقاسمی» نیز ضمن تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) گفت: ما آمادگی هر نوع همکاری را با کانون های مساجد داریم.

 

رئیس اداره تبلیغات شهرستان دلیجان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری هستند که می توانند مساجد را فعال نگه دارند، افزود: اعزام مربی های مجرب قرآنی و روحانیون برای برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف که توسط کانون برگزار می شود از جمله کارهایی است که ما در راستای همکاری با این مجموعه فرهنگی می توانیم انجام دهیم.

 

در این مراسم «اسماعیل سهرابی» مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های کانون پرداخت و گفت: این کانون از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 560 نفر عضو دارد و در شرایط کنونی کلاس های کانون با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

در پایان این مراسم گروه روزنامه دیواری خواهران کانون که رتبه اول را در مسابقات رونامه دیواری کسب کرده بودند با اهدا هدایایی تقدیر شد.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون صاحب الزمان عج استان مرکزی کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان روستای قالهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از فضای مشارکتی در سطح شهر استفاده بهینه‌ شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های مدیران شهری با نخبگان فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: در طرح چشمه‌های نورانی اگر مسجدی از طریق اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ اعلام شود و زمین آن به‌صورت وقفی توسط مردم باشد، شهرداری برای احداث مسجد در آن منطقه اقدام خواهد کرد.

وی افزود: از فضای مشارکتی در سطح شهر باید استفاده بهینه‌ای شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه فرهنگی شهرداری نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این راستا تلاش شد بودجه فرهنگی به دوهزار و صد میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر توسعه زمین‌های روباز ورزشی و ارتقای مباحث عمرانی در منطقه ۱۲، توضیحاتی در خصوص مصوبات کمیسیون فرهنگی در رابطه با چشمه‌های نورانی ارائه کرد.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث فرهنگ‌سرای مهدی‌آباد

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی و برنامه شهید کوچه ما روشنایی شهر است که برای تجلیل از خانواده شهدا در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احداث فرهنگ‌سرای مهدی آباد منطقه ۱۲ شهرداری گفت: احداث این فرهنگ‌سرا آغاز شده است و حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه احداث مسجد قدس در محله عاشق آباد آغاز شده است، در خصوص کمک‌های غیر نقدی و مناسبتی به کانون‌های فرهنگی نیز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج منطقه ۱۲، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ۱۲ و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان نماینده دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور داشتند که توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد، صدور مجوز کانون‌ها و مسائل مربوط با آن‌ها مطرح شد.

در حاشیه این مراسم نیز توسط فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ از مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به دلیل کمک به کانون‌های فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 750189

دیگر خبرها

  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان