Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان 50 تن شیر خشک قاچاق را به ارزش 12میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و ملی حین کنترل خوروهای عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) استان به 2 دستگاه خودروی تریلی مشکوک و آنان را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده 50 تن شیر خشک قاچاق که با مدارک و اسناد جعلی پلمب شده بودند، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 12میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند، بیان داشت: در این راستا 2 نفر شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

علیزاده مقدم خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترین ماموریت های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف شیر خشک قاچاق پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده ای کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.
مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.
وی ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج است.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان