Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@05:33:43 GMT

کرمانشاه/ قتل کودک ۵ ساله توسط نامادری

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۹۴۳

کرمانشاه/ قتل کودک ۵ ساله توسط نامادری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری نامادری جوانی خبر داد که “ژیار” کودک ۵ ساله همسر خود را در شهرستان جوانرود قربانی حسادت و کینه توزی خود کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ “محمدرضا آمویی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود ۵ ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می کند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یکسال پیش با پدر ژیار ازدواج و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کرده و به تازگی نزد آنها آمده بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می گیرد ژیار ۵ ساله را از سر راه بردارد.

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی گناه را زخمی می کند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جان باختن او می شود، سپس برای صحنه سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می کند تا مرگ ژیار ۵ ساله را یک حادثه جلوه دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار ۵ ساله در حالی قربانی حسادت و کینه توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاتل ۳۱ ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار ۵ ساله نیز زمانی که وی تنها یک سال و نیم داشته خودکشی می کند و تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می کرده است.

سرهنگ آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری ها برای ارائه مشاوره های لازم در تمامی زمینه ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می رسد می تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035dv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نامادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

جلالی آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

گفتنی است این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

کد خبر 6094092

دیگر خبرها

  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله