Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس ایرانی afc که پیش از این روی نیمکت تعدادی از تیم های لیگ برتری نشسته معتقد است انتخاب احتمالی بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخابی شکست خورده است که بارها و بارها در فوتبال ایران تکرار شده است.

طرفداری – مسعود اقبالی که پیش از این نام وی را به عنوان یکی از مدرسان ایرانی afc شنیده ایم و تاکنون به عنوان مربی در بسیاری از تیم های لیگ برتری حضور داشته است درباره انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت:

در تیمی مانند تیم ملی جوانان باید به دنبال انتخاب سرمربی باشید که بتواند دارا بودن مدارک معتبر مربیگری و تجربه، به معلمی هم فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولا تیم های پایه باید کسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود ببینند که معلم خوبی برای آنها باشد. این موضوع در مربیانی همچون سیروس پورموسوی و یا عباس چمنیان که پیش از این روی نیمکت همین تیم نشستند خود را کاملا نشان می داد.

او در این باره ادامه داد:

هم چمنیان و هم پورموسوی توانستند تیم خوبی آماده کنند و نتایج خوبی هم بگیرند. اما ما همیشه یاد گرفته ایم که شایسته سالار نباشیم. دوستانی که در این باره دست به انتخاب می زنند اصولا به دنبال سلبریتی هایی هستند که قبل در تیم ملی هم حضور داشته و اسم و رسمی داشته باشند.

اقبالی درباره کمیته جوانان و انتخاب های اشتباه گفت:

اعضای کمیته از دوستان ما هستند اما خب باید قبول کنیم که کاملا توصیه پذیر هستند و هر دستوری که از بالا می آید را قبول می کنند. آنها همیشه منتظر دستوری هستند تا به اجرا دربیاورند. حتی اگر قرار باشد کسی را بر سر کار قرار دهند که هیچ تجربه ای نداشته باشد و حتی پیش از انتخاب نیز مشخص است چه نتایجی خواهند گرفت.

او درباره انتخاب احتمالی سهراب بختیاری زاده گفت:

سهراب از شاگردان ما بوده و از بهترین بازیکنانی بود که با او کار کرده ام او در رده بزرگسالان در تیم استقلال خوزستان سرمربیگری کرده است اما در رده پایه هیچ تجربه ای ندارد. نکته تاسف برانگیز در این رابطه این است که امثال او را در این پست ها که مشخص است نمی توانند موفق شوند می گذارند و آنها می روند شکست می خورند و به راحتی یک سرمایه مانند او سوزانده می شود.

اقبالی در این باره ادامه داد:

من پیش از این درباره فرهاد مجیدی هم همین را گفته بودم. زمانی که او را به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب کرده بودند مشخص بود که نمی تواند موفق شود.

مدرس ایرانی afc در پایان گفت:

تاریخ نشان داده است که اگر ما هیچوقت در این رده ها موفق نبوده ایم به خاطر عدم توجه به کارهای بنیادین است. ما سال هاست با انتخاب هایی اینگونه مشغول آب در هاون کوبیدن هستیم. دوستان در کمیته جوانان و فنی باید کمی سعی کنند تا انتخاب هایی مستقل هم داشته باشند نه اینکه هر چه از بالا می گویند آن را به اجرا دربیاورند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 

انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آنها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره‌مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال