Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@05:22:51 GMT

آب پاکی سرپرست استقلال روی دست تراکتوری ها

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۴۴۹

آب پاکی سرپرست استقلال روی دست تراکتوری ها

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم در غیاب ۱۲ بازیکن خود آمادگی رویارویی با تراکتور تبریز را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید رمضانی درباره نتایج تست مجدد از بازیکنان تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت:

هنوز جواب تست‌هایی که سازمان لیگ و فدراسیون از بازیکنان گرفته‌اند، نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است امروز از بازیکنانی که تست‌شان منفی بود بار دیگر تست گرفته شود. طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته‌ایم افسر نظارتی برای گرفتن تست‌ها از بازیکنان بفرستد تا مشکلی پیش نیاید.

سعید رمضانی درباره ادعای ساکت الهامی مبنی بر اینکه تا زمانی که تعداد بازی‌ها برابر نشود، مقابل استقلال بازی نخواهند کرد، گفت:

چطور مقابل تراکتور بازی کنیم، وقتی ۱۲ بازیکن‌مان را در اختیار نداریم؟ فوتبال قواعدی دارد. تمرینات تیم تعطیل است، سازمان لیگ هم پاسخ تست بازیکنان را نداده است و نمی‌دانیم با این شرایط چه کار کنیم. قطعاً نمی‌توانیم برابر تراکتور بازی کنیم، چون ۱۲ نفر از اعضای تیم ما قرنطینه هستند. بعد از قرنطینه وقتی بازیکنان آماده نیستند، چطور بازی کنیم؟

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتشار عکسی از وریا غفوری که به دلیل قرنطینه بودن از پشت شیشه فرزندش را نگاه می‌کند، گفت:

دیدن این تصویر حال مرا خراب کرد. این تصویر حال عجیب و غریب این روزهای استقلال است. اتفاقی که برای وریا افتاد در واقع برای کل خانواده استقلال افتاده است. کل تیم حس و حال وریا غفوری را دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سرپرست تیم فوتبال استقلال سعید رمضانی سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند