Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ساخت این سایت می‌توانیم در راستای توسعه رشته ورزشی گلف در استان اصفهان گام‌های موثری برداریم و ورزشکاران تمرینات کمی و کیفی خود را ارتقا دهند.

وی هزینه برآورد ساخت این سایت را افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: پس از بهره برداری روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر گلف‌باز زیر نظر مربیان خواهند توانست به تمرین مهارت‌های مختلف مانند انواع ضربات و چگونگی امتیازگیری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات گلف اصفهان با تاکید بر اینکه تامین این مبلغ از سوی هیات مقدور نیست و به همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و نیکوکاران ورزشی نیاز دارد، تصریح کرد: پیش ‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و با بهتر شدن شرایط مرتبط با کرونا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

محمدی به افزایش شمار بازیکنان و علاقه مندان به گلف و مینی گلف در استان اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال ۹۸ شمار مربیان و بازیکنان به انگشتان یک دست هم نرسید اما با برنامه ریزی و برگزاری چند دوره بویژه در ارتباط با استعدادیابی هم اکنون در استان اصفهان افزون بر ۲۵۰ نفر به این ورزش مشغولند.

وی برگزاری دوره های مربیگری و داوری در استان را ضروری خواند و تصریح کرد: برای برگزاری دوره‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیری بیماری کووید ۱۹ و همچنین به صورت مجازی هماهنگی کرده‌ایم.

این رییس هیات، زمین گلف مجموعه ورزشی نقش جهان را به عنوان یکی از زمین خوب کشور ارزیابی کرد و اظهارداشت: سال گذشته عملیات عمرانی و بهسازی این مجموعه به خوبی انجام شد و می‌توان از آن به عنوان یک زمین متوسط رو به بزرگی کشور که قابلیت برگزاری مسابقات را دارد یاد کرد.

محمدی با بیان اینکه گلف و مینی گلف ورزشی سالم است که می‌تواند روز به روز در بین خانواده‌ها فراگیرتر شود، خاطرنشان کرد: اکنون برای مثال جمعی از کارمندان دولتی، اصحاب رسانه، کارکنان شهرداری و دیگر اقشار زیر نظر مربی به رشته مشغول شده‌اند.

وی درباره ملی‌پوشان اصفهانی گلف تصریح کرد: ۲ نوجوان دختر از اصفهان در تیم ملی هستند و تمرینات آنها به صورت ویژه برگزار می‌شود.

مجموعه ورزشی کوثر در ملکشهر در شمال اصفهان واقع است.

استان اصفهان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان اصفهان مینی گلف فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان اصفهان مینی گلف فدراسیون گلف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان اصفهان مینی گلف فدراسیون گلف استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه جمعه ۷

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - تاجیکستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748076

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین