Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@09:08:53 GMT

3 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۲۱۵

3 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

معاونان توسعه مدیریت و منابع و آموزش و تحصیلات تکمیلی و رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در احکامی جداگانه از سوی پیام نجفی رئيس این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان در احکامی جداگانه از سوی پیام نجفی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دبیرخانه برنامه علمی واحد اصفهان این دانشگاه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جديد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ظهر امروز در جلسه هیئت‌رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در این مراسم از خدمات محمد لطیفی در دوره مسئوليت خود در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه قدردانی کرد و پذيرش مسئوليت اين حوزه توسط رحمان ساعدی را تبريک گفت.

پیام نجفی گفت: «براساس تأکید و خواست دکتر طهرانچی، تقویت و گسترش دامنه فعالیت‌های حوزه دانش‌بنیان و فناور دانشگاه باید مدنظر همه همکاران در همه معاونت‌ها قرار گرفته و تلاش همگانی در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای اعتلا و توسعه علمی در راستای اهداف انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود کنیم.»

وی بیان کرد: «امیدوارم که با حضور معاون جدید در حوزه توسعه مدیریت و منابع، در خصوص تقویت منابع و نیروی انسانی و بالابردن انگیزه کاری بین اعضای هئت علمی و کارکنان و رضایت‌مندی دانشجویان موفق‌تر عمل کرده و خدمات بهتری را ارائه دهیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان لزوم دیدگاه استانی در تمام اقدامات و فعالیت‌ها برای معاونت جدید و سایر معاونت‌ها گفت: «اکنون اصلی‌ترین مقوله در حوزه توسعه مدیریت و منابع، مبحث بودجه است و موجب خرسندی است که تجربیات ارزنده رحمان ساعدی در پست‌های سابق موجب تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه منابع با درنظرگرفتن صرفه و صلاح دانشگاه خواهد بود.»

به گزارش آنا، رحمان ساعدی دارای دکتری تخصصی حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران است و از سال 1391 عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد بوده و دو دوره معاون اداری و مالی واحد دولت‌آباد، معاون اداری و مالی واحد لنجان و معاون توسعه مدیریت و منابع واحد خمینی‌شهر از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد اصفهان معرفی شد

همچنین مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جديد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ظهر امروز در جلسه هیئت‌رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در این مراسم از خدمات اکبر پیرستانی در دوره مسئوليت خود در سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه قدردانی کرد و پذيرش مسئوليت اين حوزه توسط محمد لطیفی را تبريک گفت.

پیام نجفی بیان کرد: «تقویت حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی از لحاظ کیفی و توجه به ظرافت‌های موجود در این بخش از اصلی‌ترین وظایف و رسالت‌های حوزه آموزش دانشگاه است و بازنگری در بسیاری از موارد از جمله کیفی‌سازی استادان، تقویت رشته‌ها به‌ویژه رشته‌های پرمخاطب و توجه به ارتقای آموزش‌های مجازی از مهم‌ترین این وظایف است.»

وی ادامه داد: «تحمیل محدودیت‌های خاص و تجربه‌نشده به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، دوران تجربه راه‌اندازی آموزش مجازی را برای ما ایجاب کرد که با تلاش همکاران جزء کم‌حاشیه‌ترین استان‌ها در خصوص برگزاری امتحانات بودیم و امیدوارم که بتوانیم از این تهدید زمینه ساخت فرصت گسترش آموزش‌ها در همه سطوح در بستر فضای مجازی در ترم‌های آینده را فراهم کنیم.»

به گزارش آنا، محمد لطیفی دارای دکتری معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران است و از سال ۱۳۸۵ عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین بوده و از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد اصفهان(خوراسگان) از تیر 1398 تاکنون، سرپرستی اداری و مالی واحد شاهین‌شهر، سرپرستی حوزه معاونت علمی واحد شاهین‌شهر، معاونت آموزشی و پژوهشی واحد نائین، عضویت در کارگروه جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نمایندگی بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان منصوب شد

مراسم معارفه اکبر پیرستانی رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز ظهر امروز در جلسه هیأت‌رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

پیام نجفی در این مراسم گفت: «امیدواریم که با راه‌اندازی و شروع به فعالیت دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد استان بتوانیم در زمینه فعالیت‌های برون‌دانشگاهی و تقویت طرح پایش، پویش، رویش فعال‌تر و پویاتر از سابق عمل کنیم و جزء استان‌های پیشرو در این زمینه باشیم.»

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) عنوان کرد: «هدفمندسازی برنامه‌های علمی و جهت‌دادن به پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای نیاز جامعه و صنعت و مساعدت و پشتیبانی در راستای گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه از اصلی‌ترین مأموریت‌ها و هدف اصلی راه‌اندازی این دبیرخانه بوده که باید مدنظر همکاران قرار گیرد.»

وی با بیان اینکه نگاه دبیرخانه برنامه علمی باید نگاهی استانی برای همه واحدهای استان باشد، تصریح کرد: «تلاش دبیرخانه علمی استان، جهت‌دهی و تقویت فعالیت همسو و هماهنگ همه واحدهای استان باشد و توجه به پیشبرد فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در قالب استان و تحت عنوان دانشگاهی یکپارچه در استان سرلوحه کار خود قرار دهد.»

به گزارش آنا، اکبر پیرستانی دارای مدرک دکتری عمومی دامپزشکی و دکترای تخصصی مامایی و بیماری‌های تولیدمثل دام، دانشیار پایه 12 و عضو هیئت علمی گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی واحد اصفهان(خوراسگان) است.

در کارنامه اجرایی وی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، ریاست قطب ترانسژنزیز دانشگاه و ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و ریاست شورای مزرعه تحقیقاتی دانشگاه دیده می‌شود.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتصاب پیام نجفی تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس دبیرخانه برنامه علمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علمی دانشگاه آزاد اسلامی آموزشی و تحصیلات تکمیلی فعالیت ها پیام نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین