Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رییسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴ رسته در استان شامل رستوران‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری، حمل و نقل درون و برون شهری، دفاتر خدمات مسافربری، تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، توزیع آجیل و خشکبار و قنادی، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی، هنری و رسانه‌ای، مراکز توزیع و فروش صنایع دستی،آزمایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، گرمابه‌ها و مرغداری‌ها از جمله این اصناف آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با تنفس از مهرماه با اقساط ۲۴ ماهه آغاز می‌شود.
به گفته مدیرکل امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، در این طرح به کارگاه‌های آسیب‌دیده به ازای هرکارگر بیمه شده تامین اجتماعی، ۱۲ میلیون تومان تسهیلات ،به حساب کارفرما واریز می‌شود و برای کارگاه‌هایی که با دستور ستاد کرونا تعطیل شده‌اند، به ازای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان تهسیلات پرداخت می‌شود.
رییسی تصریح کرد: به رانندگان و سایر واحدهای صنفی خویش‌فرمایی نیز که ثبت‌نام آنها در سامانه کارا تایید شده باشد نیز تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
وی افزود: افرادی که از سامانه کارا برای آنها پیامک ارسال شده به مدت یک هفته فرصت دارند تا به بانک‌های عامل مراجعه کرده و تشکیل پرونده بدهند و بانک‌ها بایستی تا پایان مرداد تسهیلات را به حساب متقاضیان واریز کنند.

به گزارش ایرنا، با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از بنگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات به متقاضیان را مصوب کرد.

پس از بررسی‌های انجام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق اعلام بانک مرکزی، ۱۴ رسته اصلی با ۵۵ زیررسته که یک میلیون و ۲۰۰ بنگاه را دربرمی‌گیرد، مشمول دریافت وام شناسایی شدند.

همچنین از ۱۶ تیرماه متقاضیان فاقد بیمه نیز برای دریافت تسهیلات می‌توانند به سامانه مراجعه و درخواست خود برای دریافت تسهیلات را ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری اصناف پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری اصناف ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری اصناف آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن