Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نجاریانی بیان کرد: استانداردسازی ۶۰ درصد از وسایل بازی بوستان‌های سمنان در گام اول به تایید سازمان ملی استاندارد رسید.

 وی ادامه داد: در گام اول بیش از ۶۰ درصد از وسایل بازی کودکان در فضاهای عمومی و سبز مانند بوستان‌های عمومی و محله‌ای استانداردسازی شد که این اقدام شهرداری توسط سازمان ملی استاندارد ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاریانی افزود: به منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی بقیه وسایل و زمین‌های بازی کودکان طبق دستورالعمل تدوین شده اداره کل استاندارد، گام دوم استانداردسازی آغاز می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان ادامه داد: با اجرایی شدن گام دوم، سمنان از معدود شهرهایی خواهد شد که کلیه وسایل بازی در بوستان‌های آن غیراستاندارد نیست.

وی با بیان این‌که خرید وسایل جدید بازی مطابق با استانداردهای مربوطه است، افزود: طی روزهای آتی ۲۳ مجموعه وسایل بازی پلی‌اتیلن جدید در بوستان‌ها نصب خواهد شد.

نجاریانی اعتبار اجرای گام دوم استانداردسازی وسایل پلی‌اتیلن در ۲۷ بوستان در نظر گرفته شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 529224 برچسب‌ها استاندارد استان سمنان بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استاندارد استان سمنان بوستان وسایل بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ توانگر گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، دویست و بیست و پنج دستگاه موتورشارژی و پنجاه و پنج دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند.

وی افزود: این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه کنندگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز برای خدمت به مردم آماده است.

دیگر خبرها

  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ