Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن فلاح روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ثبت نام مراکز مثبت زندگی یک ماه پیش شروع شد، و با توجه به هزار و ۸۵۰ پرونده موجود ایجاد چهار مرکز که به نوعی هرکدام یک اداره بهزیستی کوچک محسوب می‌شود در شمال ، جنوب ، شرق و غرب شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی بدون توضیح بیشتر در مورد مراکز یادشده از افتتاح اولین نمایشگاه دایمی عرضه تولیدات معلولان و مددجویان بهزیستی شهرستان با ۲۰۰ مترمربع زیربنا در هفته بهزیستی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بهزیستی میبد با اشاره به عملکرد خوب خدمات دهی به مردم در وضعیت کرونا و حمایت از افراد آسیب دیده از این ویروس ، تصریح کرد: با وجود بیشترین مراکز توانبخشی و کودکان در شهرستان شاهد کمترین میزان آسیب کرونا بودیم که در هفته بهزیستی از آنها نیز تجلیل می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع کرونا ویژه کارکنان خانه کودکان و مددکاران تحت پوشش ، برگزاری مسابقه ورزشی دارت ویژه کارکنان، توزیع نمادین سبد غذایی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مراجعان اورژانس خدمات اجتماعی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

این مسوول در ادامه با اشاره به عملکرد یکسال گذشته بهزیستی اظهار کرد: این اداره با چهار بخش دولتی  و ۷۳ مرکز غیردولتی ، ۴۲ کارمند اداری و ۴۵۰ نیروی غیردولتی وظیفه خدمت رسانی به مددجویان را انجام می‌دهد.

وی افزود: ۷۳ مرکز شامل مهدهای کودک ، موسسه‌های خیریه و پیشگیری ، کلینیک مددکاری ، مراکز ترک اعتیاد ، مرکز روزانه و شبانه توانبخشی و مراکز مشاوره انجام دهنده ۹۰ درصد فعالیت‌های بهزیستی هستند.

فلاح وجود ۲۳۸ پرونده مستمری بگیر در حوزه خانواده را یادآور شد که سال گذشته  به ۶ خانواده در ارتباط با ازدواج ، اشتغال و برقراری مستمری از سایر نهادهای دولتی بازتوان شدند.

وی اجرای طرح توانمندسازی در محله شهیدیه میبد با هدف کاهش فقر با همکاری مردم و مسوولان ، فعالیت یک مرکز و ۲ موسسه در حوزه امور اجتماعی ، تشکیل ۹۶ پرونده برای خانواده های دارای ۲ قلو و سه قلو ،  و ارائه کمک هزینه تحصیلی به ۳۴ دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش را  بخشی از فعالیت ها برشمرد.

.وی برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، مهارت‌های زندگی ،  پیشگیری از معلولیت‌های دوره سالمندی و تهدیدهای فضای مجازی را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد.

فلاح در ادامه از فعالیت ۲۹ مهدکودک تحت پوشش بهزیستی شامل ۲۱ مورد شهری و بقیه روستا مهد با تحت پوشش  یک هزار کودک در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: پنج گروه شبه خانواده در ارتباط با گروهای سنی سه تا ۱۸ سال شامل یک مرکز نگهداری کودکان سه تا ۶ سال و ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال فعالیت دارد.

رییس بهزیستی میبد با اشاره به سه هزار و ۱۷۰ پرونده توانبخشی ثبت شده اظهار کرد : از این تعداد  ۲ هزار و ۱۴۱ پرونده  فعال است و یک هزار و ۶۶۱ پرونده نیز مستمری بگیر ماهانه  هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۱۲ هزار و ۸۴ تن رسیده است.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه بیان کرد: از دیروز تا ظهر  ۱۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۶۲۵ نفر  بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهارکرد: تاکنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۳۰۹  نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون یک میلیون و ۸۷۲ هزار آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

معاون وزارت بهداشت گفت: شرایط بهداشتی خوزستان ، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی قرمز است و  استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی ادامه داد: مردم از سفرهای غیرضروری و به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران خودداری کنند.

برچسب‌ها کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری درمان رایگان اتباع خارجی مبتلا به کرونا در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور کرونا میبد سازمان بهزیستی کشور تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌