Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:09:27 GMT

کفش طلا؛ رونالدو و تعقیب لِوا در غیاب مسی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۹۰۸

کفش طلا؛ رونالدو و تعقیب لِوا در غیاب مسی

کریستیانو رونالدو با گلی که به میلان زد، تعداد گل هایش را به 26 رساند و حالا هشت گل با روبرت لواندوفسکی فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت داغی برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل 20-2019 فوتبال اروپا وجود دارد. روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در پایان بوندسلیگا رکورد 34 گل را به ثبت رساند و فعلا با 68 امتیاز صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هنوز فوتبال در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس جریان دارد و ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، چیرو ایموبیله و لیونل مسی شانس این را دارند تا به روبرت لواندوفسکی برسند؛ هرچند در این بین کار مسی کمی دشوارتر به نظر می رسد.

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو شب گذشته توانست برای پنجمین بازی متوالی در سری آ گلزنی کرده و تعداد گل هایش را به 26 برساند. او گل دوم یوونتوس را وارد دروازه میلان کرد و توانست با 56 امتیاز از ارلینگ هالند عبور کرده و به رتبه چهارم برسد. هالند با پیراهن سالزبورگ و دورتموند توانست 29 گل به ثمر برساند ولی 16 تای آنها در لیگ اتریش بود که هر گل 1.5 امتیاز دارد و به همین دلیل امتیازات او 50 به ثبت رسید.

 

 

 

 

بالاتر از رونالدو، تیمو ورنر از لایپزیش با 28 گل و 56 امتیاز و چیرو ایموبیله از لاتزیو با 29 گل و 58 امتیاز قرار دارند. کار ورنر تمام شده ولی ایموبیله بزرگترین رقیب رونالدو برای کسب عنوان آقای گلی سری آ محسوب می شود. او روز گذشته موفق به گلزنی برابر لچه نشد.

 

 رونالدو به فاصله 7 بازی تا پایان سری آ همچنان این شانس را دارد تا به لواندوفسکی برسد یا از او گذر کند. دیشب همچنین جیمی واردی هم برای لستر گلزنی کرد تا تعداد گل هایش را به 23 برساند و با 46 امتیاز بالاتر از مسی به رده هفتم صعود کرد.

 

 

 

 

لئو مسی هم تا پایان لالیگا 4 بازی دیگر پیش رو دارد و برای رسیدن به لواندوفسکی باید 12 گل به ثمر برساند؛ یعنی متوسط سه گل در هر بازی که احتمالش اندک تصور می شود.

 

جدول کفش طلای اروپا

 

روبرت لواندوفسکی(بایرن): 34 گل و 68 امتیاز

چیرو ایموبیله(لاتزیو): 29 گل و 58 امتیاز

تیمو ورنر(لایپزیش): 28 گل و 56 امتیاز

کریستیانو رونالدو(یووه): 26 گل و 52 امتیاز

ارلینگ هالند(سالزبورگ و دورتموند): 29 گل و 50 امتیاز

شون وایسمن(ولفسبورگر): 30 گل و 45 امتیاز

جیمی واردی(لسترسیتی): 23 گل و 46 امتیاز

لیونل مسی(بارسا): 22 گل و 44 امتیاز

 

بارسلونا لیونل مسی روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ سویا لاتزیو ایموبیله کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ سویا لاتزیو ایموبیله کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ