Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@10:15:08 GMT

صادرات تخم مرغ ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۳۵۹

صراط:

محمد عباسی گفت: هدف از فعال کردن فروشگاه‌های اینترنتی در استان ماندن مردم در خانه، حضور نداشتن آن‌ها در اماکن عمومی، استفاده نکردن از پول نقد، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمت به همشهریان هرمزگانی است.

به گزارش مهر وی اظهار کرد: ماسک، محلول و ژل‌های ضد عفونی‌کننده در تمامی مراکز خرید، فروشگاه‌ها، حتی واحدهای صنفی و داروخانه‌ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند ادرس اینترنتی این فروشگاه‌ها در سایت صنعت معدن و تجارت هرمزگان اعلام شده است.

معاون توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، صادرات تخم مرغ تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

عباسی با بیان اینکه این تصمیم به علت افزایش قیمت تخم مرغ و به منظور مدیریت قیمت آن گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مجوزهای صادر شده قبل از ۱۴ تیر نیز لغو می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمد عباسی فروشگاه های اینترنتی شیوع ویروس کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان