Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:15:35 GMT

کوزین سرمربی جدید شهر خودرو؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۴۹۲

کوزین سرمربی جدید شهر خودرو؟

به احتمال فراوان به صورت کامل سرآسیایی از مجموعه شهر خودرو جدا خواهد شد و دستیار ایتالیایی او در قامت سرمربی کارش را ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل خبر استعفای سرمربی جوان شهرخودرو در خبرگزاری‌ها منتشر شد؛ گویا گلایه‌مندی اصلی او از تغییرات ایجاد شده در چارت مدیریتی شهر خودرو است و به همین دلیل امروز در جمع بازیکنان، خداحافظی خود را رسماً انجام داده و گفته که استعفای خود را نیز تقدیم فرهاد حمیداوی مالک-مدیرعامل این تیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش این تصمیم از سوی حمیداوی با توجه به نتایج خوب شهر خودرو بسیار زیاد است اما گویا تصمیم سرمربی جوان شهر خودرو قطعی است و او دیگر نمی‌خواهد در این مجموعه کار خود را دنبال کند و حتی در قامت سرپرست هم دیگر حاضر نخواهد شد چرا که مهدی جباری به عنوان سرپرست و مدیر این تیم معرفی شده است.

 

اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری شهر خودرو در ادامه لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا، استفان کوزین دستیار ایتالیایی سرآسیایی است که در آسیا نیز به عنوان سرمربی این تیم به دلایل مدارک معتبر مربیگری معرفی شده بود؛ با این اوصاف باید جدایی کامل سرآسیایی آن‌هم بعد از 7 سال را از مجموعه پدیده (شهر خودرو) قطعی دانست. او از ابتدای تاسیس این تیم در چارت مدیریتی و اجرایی تیم مشهدی قرار داشت و پس از جدایی گل محمدی در قامت سرمربی نیز حاضر شد.

 

با توجه به دیدار پیش‌روی شهر خودرو برابر سایپا و حضور این تیم در کورس رقابت برای سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی لیگ، به احتمال فراوان تا ساعتی دیگر، کوزین به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو معرفی خواهد شد.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!