Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر چهارشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح در صوفی‌آباد شهرستان سرخه گفت: اجرای طرح های تولیدی پربازده در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و دامپروری، نیاز امروز کشور برای تکمیل چرخه تولید است.

منوچهر فخری با اشاره به نیاز کشور به امر تولید در شرایط فعلی، گفت: اجرای طرح های تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری یکی از مولفه های اصلی به جهت تکمیل چرخه تولید در کشور است که در استان سمنان نیز توجه جدی و خاصی به آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در این‌ بخش در استان سمنان استقبال می شود، خاطر نشان کرد: حل مسائل و مشکلات ‌پیش روی سرمایه گذاران در بخش های مختلف تولید، از وظایف اصلی و ذاتی دستگاه های اجرایی است که مدیران دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به تحقق این ‌مهم اهتمام ویژه تری داشته باشند.
معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تاکید بر رفع مشکلات و کمبودهای پیش روی این طرح تولیدی در شهرستان سرخه، بیان کرد: این طرح از اشتغال حدود ۹۰ نفری برخوردار است که یکی دیگر از خصوصیات ارزنده این واحد تولیدی است و از نژاد متناسب با اقلیم منطقه بهره گرفته است که ‌امید می رود با راه اندازی آن ‌تا ‌پایان سال، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر تولید در این‌منطقه از استان باشیم.
 مجری طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده ۲ هزار راسی در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه نیز در این آیین گفت: این طرح تولیدی با استفاده از نژاد پربازده و متناسب با اقلیم منطقه، در زمینی به مساحت ۴۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه کلید احداث خواهد شد.
صالح ونکی افزود: سطح زیربنای ‌این‌ طرح ۱۰ هزار و ۹۸۰‌ متر مربع است و برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند. 
وی یادآور شد: این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال احداث می‌شود. 

وی با بیان اینکه تولید شیر، گوشت قرمز و فرآورده های لبنی از اهداف این‌مجموعه است، گفت: تسهیل در تصویب و پرداخت تسهیلات از ضرورت‌های پیشبرد  این طرح است.

معاون استاندار سمنان در سفر به سرخه، از طرح های مختلف این شهرستان بازدید کرد. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان دام و طيور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی بعدازظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رستمی ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود. باید تلاش می‌کنیم همه بیایند تا کمبود زنجیره ارزش را شناسایی و تأمین شود.

وی تاکید کرد: سال پیش ۴۴ میلیارد دلار ارز به صنعت داده شد که امسال بیشتر می‌شود و تعداد زیادی از درخواست‌های واحدها در دست بررسی است.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی داریم که مخاطبان فرق می‌کند، گفت: در تخصصی استقبال زیاد است و بخش خصوصی مخاطب آن است که در این صورت هیئت‌های تجاری می‌آیند و یادمان نرود نمایشگاه شوینده و شیشه کاملاً تخصصی است.

وی اضافه کرد: در شوینده و شیشه جایگاه کشوری داریم و می‌توانیم آن را در حد بالایی برگزار کنیم که قطب نمایشگاه این رشته باشیم و البته در این حوزه باید جذابیت ایجاد کنیم و هیبت تجاری حتماً باید حضور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه فقط نباید از کشورهای همجوار دعوت شود، گفت: باید در داخل متمرکز شویم. بخشی از غرفه‌ها میزهای تخصصی باشد تا مسئولان بانک مرکزی بیایند و با مدیران کارخانجات گفت‌وگو داشته باشند.

کد خبر 751141

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد