Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد کردستان گفت: یکی از ظرفیت‌های استان کردستان لباس فاخر بانوان کُرد است که پوشیدگی کامل خود را دارد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید طاهری عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد, با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید تهدیدها، ظرفیت‌ها و بسترهایی هر استان در مقوله عفاف و حجاب، شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استان کردستان لباس فاخر بانوان کُرد است که پوشیدگی کامل دارد، افزود: اگر ظرفیت و قابلیت این لباس شناسایی و استفاده از آن ترویج شود، می‌تواند به ترویج فرهنگ رعایت حجاب کمک و مفید واقع شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان با ذکر اینکه دانشگاه قوه عاقله هر کشور دانسته می‌شود، گفت: حضرت امام(ره) نیز دانشگاه را مبدأ همه تحولات کشور می‌دانستند، به همین خاطر اگر تحول اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را طالب باشیم، باید بر دانشگاه تمرکز کرد.

وی با اعلام اینکه در کردستان 44 هزار مخاطب در دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: به لحاظ پراکندگی، دانشگاه آزاد، بیشترین پراکندگی را در استان کردستان داراست.

‌انسجام در اجرای برنامه‌های فرهنگی کردستان وجود نداردجلوگیری از ورود بدحجابان به ادارات کردستان / قرارگاه حجاب و عفاف ‌راه‌اندازی شودحفظ لباس کُردی به توسعه حجاب و عفاف در کردستان کمک می‌کند

طاهری با اذعان به اینکه 3 ضرورت عفاف و ححاب باید در دانشگاه‌ها پیگیری شود، این سه مقوله را درگیر‌شدن با مسائل و چالش‌های مهم در این خصوص، تربیت کردن نیروهای فرهنگی از لحاظ اخلاقی و موقعیتی سرمایه‌های اجتماعی کشور و در نهایت تحول دائم و اصلاح مستمر در محیط دانشگاه دانست.

وی با تأکید بر‌اینکه دانشگاه باید همواره اصلاحات و مطالب ارزشی را به‌روز کند، خاطرنشان کرد: دشمنان در کشورهای اسلامی با نابودی خانواده با بی‌ارزش کردن نقش زن، نابودی آموزش با بی‌ارزش کردن جایگاه معلم و بی‌اعتماد کردن جوانان به الگوها از طریق حمله و بی‌ارزش کردن علما و اندیشمندان به جهان اسلام حمله کردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در مسیر صحیح گام برداریم باید مشکلات را بشناسیم، اهم اقدامات صورت گرفته در دانشگاه را تأسیس کانون سلامت خانواده با حضور اساتید معارف اسلامی، علوم تربیتی و روانشناسان، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی اساتید و هیئت علمی با موضوع عفاف و حجاب، حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه حجاب و عفاف، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، استفاده از بستر فضای مجازی، برپایی تربیون‌های آزاد در فضای مجازی و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با تأکید بر اساتید برجسته اعلام کرد.

انتهای پیام/483/ ز

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... گلایه امام جمعه بیرجند از نایابی لباس‌های عفاف و حجاب در بازار جلوگیری از ورود بدحجابان به ادارات کردستان / قرارگاه حجاب و عفاف ‌راه‌اندازی شود نماینده ولی فقیه در مازندران: زنان بسیجی در ترویج حجاب اسلامی نقش‌آفرین باشند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان بانوان ک رد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور