Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید محتوا جنسیت: آقا، خانم حداکثر سن: 30 سال مسلط به Word Press آشنایی کامل به مباحث SEO و ابزارهای سئوی گوگل توانایی تحلیل کارکرد و اثربخشی محتوا توانایی در تولید و نگارش محتوای مناسب وب و شبکه های اجتماعی طراحی و توسعه استراتژی های مختلف محتوایی (محتوای دیجیتال، شبکه های اجتماعی،... آشنایی با زبان انگلیسی تسلط به نرم افزارهای گرافیکی، ادیت ویدئو و تصویر( Adobe Photoshop، Adobe Premiere و After effect) توانایی ایده پردازی و راه اندازی کمپین‌ در شبکه‌های اجتماعی ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 ، پنج شنبه ها 8 تا 14 شرایط کاری: تمام وقت حقوق و مزایا: مطابق با قانون کار بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت دعوت به مصاحبه حضوری رزومه عکس دار و نمونه کار خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت به مصاحبه حضوری تنها از طریق ارسال فایل رزومه عکس دار و نمونه کار به ایمیل زیر امکان پذیر خواهد بود. لطفا از برقراری تماس یا مراجعه حضوری خودداری فرمایید. اطلاعات تماس ایمیل abangan_mehr_iranian@yahoo.com

 

پربیننده ترین استخدام مهندس عمران جهت کار در دفتر فنی در پروژه بندر بریس مجوز استخدام ۳۰۰۰پرستار صادر شد استخدام کارشناس بهداشت حرفه ای، حسابدار در فارس استخدام کارمند اداری در شرکت موج آوران در هرمزگان استخدام تکنسین فنی در شرکت انتخاب سرویس حامی در کل کشور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفر‌های او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

این عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.

 

منبع: برترین ها

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم